Wie heeft dit ook gehad??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lizzy1, Jun 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Hoi Meiden,

Na een tijdje niet op het forum te zijn geweest wegens een miskraam en alle ellende eromheen kan ik met heel veel blijdschap melden dat ik weer zwanger ben. Tegerlijktijd super eng omdat ik al 2 miskramen heb gehad...

Even mijn vraag. Volgens mijn berekening ben ik nu (woensdag) vier weken en 2 dagen zwanger. Ik heb twee maanden terug een miskraam gehad en ben daarna op 15 mei 1 dag ongesteld geweest, super kort! Nu heb ik afgelopen zaterdag (dus 2 dagen voor mijn NOD) een digitale test gedaan van CB en tot mijn verbazing stond daar zwanger 2-3 weken. Ook een tweede test liet een dikke streep zien terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen een hele lichte streep zag...

Wie van jullie kent of is iemand die ook een test deed en deze juist verder uitsloeg dan je werkelijk bent? Iemand enig idee hoe dit kan?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben een beetje para aan het worden volgens mij.....:)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb je na je laatste miskraam een negatieve test gehad?

3. fatima26

fatima26 Lid

Mar 25, 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    wie weet was je zwanger van een 2ling en is er 1tje blijven steken, heb dat eens gezien op tv reportage "ik wist niet dat ik zwnager was"

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

Als ze 2maanden terug een mk heeft gehad kan er geen tweeling blijven steken met een cb test van 2-3 weken!!

Ik heb op mijn NOD met cb getest en die gaf ook aan 2-3 weken.
    En ik kan absoluut niet langer zwanger zijn want weet doormiddel van ovutesten wanneer mijn ei was.
    1-2 geeft hij meestal aam voor de 4wk.

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Toen ik 3 weken en 6 dagen zwanger was stond er bij mij ook 2-3.

6. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Hallo,

Ja, ik heb tussendoor een negatieve test gehad. Dus dat kan het niet zijn. Zaterdag heb ik dus een test gedaan 2-3 weken en vanmorgen 3+.... Dus ik vind het ook allemaal een beetje vreemd hoor. Verder eigenlijk helemaal geen klachten als af en toe een klein, niet pijnlijk steekje in mn buik...

7. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Om even heel precies te zijn op 18 april heb ik een miskraam gehad (bloedde daarvoor al, maar 18 april heeft het echt doorgezet). Vervolgens heb ik een echo gehad om te kijken of alles 'schoon' was en dat was zo. Vervolgens ben ik op 14 of 15 mei 1 dag ongesteld geweest en had ik op 26 mei een negatieve zwangerschapstest. (ik heb toen voor de zekerheid getest omdat ik een feestje had en een wijntje wilde drinken)...

8. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Ik was na mijn miskraam ook maar 1 dag echt ongesteld (2 keer) En mijn clear blue gaf op nod ook 2-3 aan. Dus kan gewoon! Gefeliciteerd!

9. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Gelukkig Illy en aan je banner te zien, is dat helemaal goedgekomen! gefeliciteerd!

Het is allemaal zo eng na twee miskramen, ik word er niet bepaald zekerder van zullen we maar zeggen....

10. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Ja het is helemaal goed gekomen! De eerste 12 weken vond ik verschrikkelijk, dat wachten of het allemaal wel goed blijft gaan.... Proberen er van te genieten is echt belangrijk dan, maar erg moeilijk. Bij hoeveel weken heb je de miskramen gehad?

11. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    De eerste keer bij 7 weken en de tweede keer bij 6 weken. Ik heb nu een echo staan op 16 juli, maar dat duurt nog zo lang... Toch wil ik die wel afwachten zodat ik misschien wel een hele goede echo heb. Ik ken mezelf en als ik nu het hartje niet hoor, ga ik me daar weer druk om maken. Ik vind dit afwachten ook echt niks hoor... Zit allemaal de verschillende met de vorige keren te vergelijken. Zo had ik de vorige twee keer super gevoelige borsten, nu helemaal niet. Echt om gek van te worden... Fijn zeg dat jij lekker een klein hummeltje hebt... ik kan echt niet wachten!

12. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Ja afwachten is echt niet leuk. Je lichaam houdt je helemaal voor de gek. De eerste keer had ik bij zo'n 7 weken nergens meer last van en uiteindelijk bij de 12 weken echo (de eerste die we kregen) was het hartje rond die tijd gestopt. Toen mijn bortsen bij mijn 2e zwangerschap geen pijn meer deden schoot ik natuurlijk helemaal in de stress. Bloedverlies ook nog gehad en alle kleuren afscheiding die je maar kunt bedenken, dus dat was niet goed voor mijn gemoedsrust. Maar toch een gezond kindje!

Deze eerste weken zullen dus nog wel even spannend voor je zijn en lang duren. Maar als je kindje lekker blijft zitten waar ie hoort vliegt de tijd voorbij!

13. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Ik hoop echt dat het bij mij ook zo gaat, en dat het deze keer wel goed blijft gaan. Ik mocht ook al een vroege echo, maar in overleg met mijn huisarts heb ik ervoor gekozen om een tussenweg te kiezen.. Dan is de kans groter dat ik al het hartje hoor en ik denk dat dat voor mijn gerustelling beter is. Helemaal gerust ben ik denk ik pas als het kind geboren is en daarna krijg je weer andere zorgen :p... Het liefst zou ik me kotsmisselijk voelen en overal last van hebben, maar 'helaas', ik heb echt geen klachten...

14. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Ik kreeg bij mijn tweede zwangerschap, dus de 'goede' ook pas bij 6 weken kwaaltjes. Dus wat niet is kan nog komen :p we roepen allemaal wel dat we graag misselijk zijn, maar als het eenmaal zover is, is het toch niet zo leuk :) was de hele dag door misselijk. Maar hoefde niet over te geven. Dat was misschien toch wel lekkerder geweest, ben je wellicht van dat rotgevoel af... Collega van mij heeft de eerste 12 weken nergens last van gehad, de rest van de zwangerschap was een drama van ziek zijn. Dus dat kun je ook hebben...

Maar er zjn altijd wel zorgen om je kind, in de buik of er buiten ja. Hm ze heeft al twee dagen niet gepoept, is da wel goed haha.

Zo'n vroege echo is ook niet alijd alles, de kans is er idd dat er nog geen hartje te zien is. 16 juli,is nog maar een maandje. Bij mij gaat die tijd nu heel hard, hopelijk voor jou ook!

15. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Ja, ik zie dat 19 juni de eerste operatie is, dat is ook weer een spannende tijd. Wat gaan ze precies doen bij je hummeltje?

Ik moet mezelf ook niet gaan gekmaken met onder andere alle slecht-nieuws verhalen lezen op dit forum, dat is ook niet echt bevorderlijk. Ieder lijf is toch anders en laat ik nou net het enige wat ik niet heb, moeten hebben; GEDULD.... verschrikkelijk gewoon!

Als ik uit ga van die ene dag ongesteld, dan zou ik nu 4,5 week zijn en met de eerste echo precies 9 weken... dat lijkt me een prima tijd om iets te zien/horen.

16. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Ja bij 9 weken moet je genoeg kunnen Ien. Heb je bij de vorige zwangerschappen wel een echo gehad? Of kwam de miskraam daarvoor al?

Geduld is bij mij ook niet mijn sterkste punt :p en daarbij teveel op internet rondkijken is ook niet altijd bevorderlijk!

Ze gaan bij mijn dochter volgende week de lip sluiten, neusvleugel aanpassen (1 is plat) en een gehemeltespleet sluiten. Over een half jaar doen ze de andere spleet, ze heeft er in haar gehemelte namelijk 2, en het achterste gedeelte van het gehemelte. Spannende tijd voor ons ook dus.

17. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Jeetje zeg, wat heftig.. En dan bij zo'n kleintje... Zeker een ontzettende spannende en heftige tijd voor jullie. Ik duim voor jullie dat het allemaal meteen goed gaat!

Bij beide miskramen heb ik een echo na de miskramen gehad. Eigenlijk meer om een buitenbaarboederlijke uit te sluiten en om te kijken of alles schoon is. Daarnaast heb ik ook om de dag bloed moeten laten prikken om te controleren om het HCG voldoende zakte (of het dus helemaal schoon was). Daarom weet ik ook zeker dat het nu een 'nieuwe' zwangerschap is.

Inderdaad, ik probeer me ook niet gek te maken met verhalen op het internet. Nu moet ik zeggen dat ik dit wel een fijn forum vindt met voornamelijk positieve mensen, dat is wel fijn! Maar hoe ik het ook wend of keer, ik moet echt geduldig afwachten.... bah!

18. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Geduld is een schone zaak... Eh nee: geduld is een zware taak!

19. Lizzy1

Lizzy1 Lid

Apr 12, 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    hahaha, daar heb je helemaal gelijk in!

20. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012