hoi dames, Normaal gebruik ik ovutesten om mijn ei te vinden maar had deze maand andere dingen aan me hoofd dus gewoon op goed geluk geklust. Ik wist op dag 27 zeker dat mijn ei geweest was, die was al later dan normaal door stress, maar had 1-2 dagen ervoor wel al een vermoeden dat die geweest was (niet altijd klachten na ei). Zit nu op dag 38 en nog geen ongi, voor mij heel wat natuurlijk. Dus voor mij gevoel ben ik al 'overtijd' Ik ben deze ronde tarwekiem gaan gebruiken voor een langere LF (en betere innesteling), iets wat dus heeft geholpen of zal het raak zijn??? Gisteren getest met Z&K, negatief. Sinds het weekend last van misselijkheid (smorgens &savonds) ben doodmoe. pukkels in me gezicht. (.)(.) waren gevoelig na ei maar nu al dagen niet meer. normaal heb ik voor me nod nergens last van. Ik weet dat de stress ook een rol kan spelen.... Sorry voor het lange verhaal.. Maar voor mij is dit allemaal nieuw... Iemand die dit herkend????
Al je zeker weet dat de 27ste je ei was dan moet je er ongeveer 14dg bij op tellen voor nod. Daar zit je nu dus nog niet op. Ben verder niet bekend met tarwekiemolie. Succes!!
Wat melanie zegt klopt niet helemaal. Mijn lf is 8 dagen en die van jou is ook kort begrijp ik. Symptomen lees ik overheen (sorry) want die zeggen echt helemaal niks. Zou iedere paar dagen een testje doen en als die negatief blijven je menstruatie afwachten. Succes!
Symptomen zeggen ook niks hoor maar voor mij is het wel vreemd Ik hoop dat me ongi snel komt dan kunnen we naar de volgende ronde... Dan is die onzekerheid ook voorbij.. Ja heb ook een korte LF. Daarom gebruik ik die tarwekiem.
Ja en als die nu door de tarwekiemolie langer is dan is haar nod dus nog niet dat bedoelde ik ermee te zeggen.