Ik heb even jullie raad nodig. Mijn vriend en ik zijn begonnen aan een fertiliteitsonderzoek omdat we al een poos bezig zijn zwanger te raken, zonder resultaat. Volgende week krijgen we de uitslagen. Nu werd ik afgelopen dinsdag ongi. Jammer maar helaas weer een ronde verder dachten we. Maar s'avonds stopte het. Gisteren een paar druppels ( terwijl ik normaal de tweede dag echt leegloop, dan zijn de tampons niet aan te slepen) en het was weer weg. Ik ben altijd stipt op tijd en het verloopt altijd hetzelfde dus er is echt duidelijk iets anders als anders. Nu las ik ergens dat er zoiets bestaat als pseudo menstruatie, wat inhoudt dat je wel zwanger bent, maar bloedverlies hebt op het moment dat je zou moeten menstrueren, maar veel korter en minder als normaal. Schijnt te komen doordat je lichaam nog niet genoeg hcg aanmaakt ofzo. Nu ben ik dus heel erg in de war, zou ik dus wel zwanger zijn of heeft die rare menstruatie een andere reden?? Heeft iemand er weleens van gehoord dat iemand zwanger was en wel bloedverloor of heeft iemand misschien een andere logische verklaring voor dit verhaal? Een zwangerschapstest doen heeft geen nut als er niet genoeg hsg in het lichaam zit dus ik weet nu even niet wat te doen.
Mmm vreemd. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar ik weet dat je ook een innestelingsbloeding kunt hebben. Die is vaak minder lang en heftig dan een normale menstruatie. Ik zou toch eens een testje doen, en anders zit er niks anders op dan afwachten, hoe vervelend ook... Succes ermee, ik hoop dat je zwanger bent!
Heb bij 1 van mijn zwangerschappen ook bloedverlies gehad op deze manier,gelukkig zit mijn zoontje nu hier op de bank,zou je als advies kunnen geven een testje eraan wagen of afwachten,anders je gyn/huisarts bellen voor advies? Stelt je misschien wat meer gerust?
t kan gebeuren soms mijn moeder kwam er na 4 maand achter dat ze zwanger was terwijl ze al die tijd keurig op tijd gementrueerd had dus testen en anders ha bellen succes