Nog 1 kans voor wij aan iui beginnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sascha81, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    #1 Sascha81, 4 jan 2017
    Laatst bewerkt: 4 jan 2017
    Nog 1 kans pffff,
    Ei liet even op zich wachten. Gister toch nog een positieve ovu test na dagen last van het eitje te hebben.

Nu hopen dat het ons nog zelf lukt. En iui niet nodig zal zijn. Maar na 2jaar en 7 maanden heb ik geen hoop meer dat het ons zelf lukt.
    Snap niet waarom het niet lukt?. Hebben onderzoeken gehad. Zijn beide gezond. Dus daar ligt het niet aan.
    Mochten in Mei al beginnen met iui maar omdat wij beide gezond waren wilden wij het zelf nog proberen. Ivm dat er nu minder druk en stress was. Maar helaas nog niet zwanger 😣

We wachten deze maand nog af of ik ongesteld word. Word ik dat dan word het toch een afspraak met de gyn te maken. En mij/ons voor te bereiden op iui.

Moet mij daar nog wat meer in verdiepen.
    Jullie nog advies tips enz?.

Liefs Sascha

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Veel sterkte!!

3. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Sterkte, hopelijk heb je toch nog geluk deze ronde.

4. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel!! Zit nu op het wachtbankje!😊

5. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Herkenbaar Sascha. Helaas is bij veel stellen niks mis en toch lopen zij jarenlang in het medische circuit...
    Ik ben sinds deze zomer onder behandeling van een gyn en heb de eerste IUI achter de rug. Ik heb veel geleerd van de dames op het forum vruchtbaarheidsbehandelingen.

Veel succes!

6. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ja he! Zo raar vind ik het. Dat je beide gezond bent maar het wil gewoon niet. Iets wat zo mooi moest zijn word zo beladen als t steeds maar niet lukt.

Wat spannend zeg. Wanneer zou jij mogen testen?. Dit is jou eerste iui begrijp ik?.

Zal daar eens gaan lezen.

Dankjewel! Jij ook veel succes!!

7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Als je volgende ronde met IUI wilt beginnen zou ik nu al even bellen met de poli, je moet dan op dag 3 beginnen met prikken, en daarvoor moet je prikles krijgen. Als je pas op dag 1 van je menstruatie belt heb je kans dat je nog een ronde moet wachten.
    En als t dan tóch niet nodig is alleen maar fijn :)

8. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ja, Pimpelmeesje heeft gelijk, als je belt als je ongesteld wordt ben je waarschijnlijk te laat en moet je nog een ronde wachten. Wij hebben destijds wel gewacht omdat het allemaal heel snel ging (na uitslag onderzoeken direct beginnen met IUI was voor mij te snel), maar anders had ik meteen moeten afspreken voor een prikles.

9. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw

Ooohhh daar heb ik niet eens bij stil gestaan haha, Dankjewel voor de tip!!

10. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik zal er even heen bellen om te horen hoe en wat, Zou indd zonde zijn om een ronde over te moeten slaan

11. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Eind november had ik mijn eerste IUI. Die poging is helaas mislukt. Deze maand moeten we ouderwets zelf aan de slag omdat het lab dicht was tussen kerst en nieuwjaar. Ik zit nu in m'n vruchtbare periode, dus moet nog even wachten op m'n NOD.

Ja, kijk zeker maar eens bij het topic vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar gaan veel onderwerpen over IUI, en je kunt natuurlijk ook zelf onderwerpen starten.

12. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Ooh echt joh is het lab dan dicht. Das ook balen lijkt mij. Dus nu zelf proberen deze maand? Ik heb denk ik net mijn ei gehad. Had van de week een positieve test. Dus ei zal inmiddels al gesprongen zijn. Zit nu op het wachtbankje. Hopelijk lukt het jullie deze maand. Nu jullie het zelf moeten proberen!!. Heb zelf ook de hoop dat het gaat lukken en wij niet aan iui hoeven te beginnen. Maar helaas ben ik de vertrouwen helemaal kwijt. Maar hoop op een wonder!!!!.

Duimmm voor je!!

Liefs Sascha

Deel Deze Pagina