Hoi dames! Nou uhmmm dat wachtbankje nu wel beu... Gezellige en drukke dagen gehad En nu lekker een paar dagen weg, kan het toch niet laten hier ff te lezen en te posten Ik wil straks testen.... vandaag 9/10 dpo.... Geen kwaaltjes, alleen beetje pijn scheutjes onderin mijn buik, mja kan ook zijn door het te veel eten van gister Ben zo benieuwd....... *fingers crossed* Wat vinden jullie? Kan ik testen? Heb 1 kV test mee....
Haha herkenbaar. Er bestaat een kans dat je positief test maar ook dat je negatief test op 9 of 10 dpo. Maar als ik de.meeste testers hier naga kun je gerust testen.
Ga het straks gewoon doen.... Als tie positief is hebben vriendlief en ik besproken dat we vandaag ff langs een kV rijden voor extra testen te halen... hihi
@Nog anoniem @Pstjepiet @Johanna01 Ik ben vannacht rond 4:50 uur naar toilet geweest, bedenk ik me nu net... Kan ik straks dan wel testen? Heb niks gedronken nog ofzo, lig nog in bed...... heeeeeeeeerlijk vakantie
Ja hoor, zolang je niet gedronken hebt blijft je urine geconcentreerd. Hoop alleen dat je er nog wat uitkrijgt dan succes!
Plassen is juist goed. Dan maken je nieren nieuwe urine terwijl je heel lang geleden gedronken hebt. En als je eerder geplast hebt dan wordt dit niet vermengd met urine die al eerder (net na het drinken) is gemaakt. Die is namelijk nog wat minder geconcentreerd. Ben benieuwd!
Testen testen Overigens testte ik 9 DPO echt Omowit met kv terwijl ik toch echt zwanger bleek. Dus mocht je negatief testen, dan is er nog niks aan het handje .