Verwarrend..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Hallo dames!!

Ik heb eigenlijk 2 dingen..
    Ten eerste.. gisteren ongi geworden maar vandaag opeens bijna niets meer(wel wat druppels maar verder niet). Dit is onze 2e ronde maar is dit normaal.. innesteling kan het niet zijn of wel..

En ten tweede vraagje over ovulatietesten.. mssn stom hoor maar moet je die dan rond je eisprong iedere dag doen?:
    Bij mijn 1e zwangerschap was het al in 1e ronde raak dus heb geen ervaring met die testen.

Verwarrend allemaal he
    Hahaha

2. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.375
    1.851
    113
    Vrouw
    Even afwachten wat bloedverlies gaat doen. Ik heb ook wel vaker dat het een dag bloedt, een dag niet en dan weer wel en dat is toch mijn menstruatie.
    Innesteling zou tot 11 dagen na je eisprong kunnen zijn maar je weet niet wanneer doe was dus lastig te zeggen.
    Hoe lang duurt je cyclus? Op de bijsluiter van ov testen staat vaak op welke dag je dan moet beginnen. Bij 28 dgn geloof ik op dag 10. Ik doe dan meestal vanaf dag 13 in de ochtend rond 10u en in de middag of avond 19u om mijn piek niet te missen. Na de piek kun je stoppen.

Nemo1984 vindt dit leuk.
  3. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Deze ronde 28dgn cyclus.
    Ik ga me dan maar is goed inlezen in die testen zeg want mn piek willen we niet missen haha
    Ik wacht het bloedverlies maar even af.. wel raar hoor

4. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Innestelingsbloeding kan pas komen rond je nod hoor. Als het bruin verlies is dan is het oud bloed en dus eventueel van een paar dagen eerder.
    Als je menstruatie niet doorzet zou ik even een zwangerschapstest doen.

Deel Deze Pagina