Verwarrende testresultaten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mila222, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila222

Mila222 Nieuw lid

28 jun 2020
    3
    2
    3
    Vrouw
    Hoi

ik heb de voorbije dagen wel zeker 10 testen gedaan en ze geven allemaal zo’n verwarrende resultaten... 1 juni is mijn menstruatie begonnen en die duurde 7 dagen in plaats van 5 dagen... op donderdag 11 juni en vrijdag 12 juni heb ik dan ook weer 2 dagen gebloed, maar dit zou toch veel te vroeg zijn voor een innestelingsbloeding?? Ik had Telano dipsticks in de kast liggen, en deze gaven op woensdag 24 juni een duidelijke positieve, maar sinds dan is het lijntje alleen maar lichter aan het worden... heeft iemand ervaring met deze tests? Vind er namelijk niks over als ik het opzoek dus weet niet of ze echt betrouwbaar zijn!
    Heb diezelfde woensdag ook een clearblue test gedaan en die gaf 2-3 weken aan, vrijdag en deze ochtend ook diezelfde clearblue testen gedaan en geven beide keren maar 1-2 weken aan. Alles lijkt erop dat het hormoon is aan het afnemen en die langere menstruatie dan mijn miskraam was ofzo. Maar nu heb ik gisterenavond voor het slapen een clearblue snelle detectie test gedaan en deze werd meteen duidelijk positief terwijl het dipstickje even licht blijft als de voorbije dagen...
    Wat denken jullie? Ik heb de hoop al opgegeven maar die clearblue test van gisterenavond doet me dan weer twijfelen, die zou minder gevoelig zijn dan de dipsticks maar toch geeft die een duidelijk positief resultaat...

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Aflopende testen en een indicator die terug gaat naar 1-2 lijkt mij geen goed teken.

Ik zou even door testen en kijken of ze verder aflopen of oplopen en anders even je huisarts contacten.

Mila222 vindt dit leuk.
  3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lastig. Ik zou het gewoon bij 1 soort test houden. En met deze dan verder testen ochtend of middag. Niet verschillend want dan kan het weer schommelen in de urine ochtend vond ik altijd makkelijker. S6 ik hoop voor je dat het toch goed blijft gaan;)

Mila222 vindt dit leuk.
  4. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    De Telano dipsticks hebben 10 mlU/ml nodig voor een positief resultaat.

Clearblue(25 mlU/ml)
    Als je vroeg test, moet je de eerste urine van de dag gebruiken. Vermijd overdadige vloeistofopname voordat je de test uitvoert. Als je de Clearblue Digitale Zwangerschapstest met Wekenindicator gebruikt, moet je de eerste urine van de dag gebruiken voor een nauwkeurige schatting van hoe lang je al over tijd bent

Het kan een reden hebben dat het dit resultaat afwijkt. Digitaal kan echt gemixte uitslagen geven. De dipsticks zou ik ook op dezelfde tijd blijven gebruiken en anders zou ik een ander merk kiezen om mee te testen.

5. Mila222

Mila222 Nieuw lid

28 jun 2020
    3
    2
    3
    Vrouw

Ik vind het net zo vreemd dat die telano sticks veel minder hcg kunnen detecteren en toch zo licht blijven terwijl de clearblue testen toch wel duidelijk zwanger aangeven.. alleen is het wel weer vreemd dat die clearblue 2-3 weken aangaf toen ik testte in de namiddag op woensdag en deze ochtend maar 1-2 weken.
    ik heb de sensitests al besteld, daar hoor ik veel over dus ben benieuwd wat deze gaan zeggen

6. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Dat begrijp ik heel goed, het hangt ook af van het soort urine.(ochtend, middag en wat je hebt gedronken) ik duim voor je

7. Mila222

Mila222 Nieuw lid

28 jun 2020
    3
    2
    3
    Vrouw
    Deze ochtend zei de clearblue weer 2-3 weken! Dus er is nog een beetje hoop haha heb ook vanochtend bloed laten trekken bij de dokter en weet morgenvroeg de uitslag

Tuttebelleke en Golden1213 vinden dit leuk.
  8. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Gefeliciteerd! Wat fijn om te horen. Ik hoop op een mooie uitslag morgen. :thumup:

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Gefeliciteerd wat fijn:thumup:

Deel Deze Pagina