Verwarring buggy MC Mila Marktplaats.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 1 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar de bekleding is onderling niet verwisselbaar (wat ik zo op internet lees), dus niet helemaal hetzelfde, idd wel in kwaliteit want het komt immers uit dezelfde fabriek, maar er zitten toch diverse verschillen in anders zouden ze niet 10 jaar na het samengaan nog beide merken onder hun eigen naam op de markt brengen lijkt me...

2. Linana

Linana Niet meer actief

Is gewoon hetzelfde merk hoor...
    Zoek maar eens de site van bebeconfort op, daar zul je alle producten tegenkomen die hier onder MC verkocht worden (pebble, mura, etc)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    waarom niet??? soms is het vanuit "concurrentie-overwegingen" en soms omdat het problemen geeft met de mededingingsautoriteit... bijv omdat ze bij samenvoeging van de twee merken tot 1 merk een te groot marktaandeel krijgen.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Maxi Cosi wordt niet in Frankrijk verkocht ... kan me voorstellen dat ze het hier niet uitgesproken krijgen en dat dat een van de redenen is dat ze onder de eigen naam (die waarschijnlijk ook al een geschiedenis had) uitbrengen.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

De Gamma en Karwei zijn ook exact dezelfde twee bedrijven, net als de MediaMarkt en de Saturn. Dat heeft dit bedrijf dus ook, puur om de consumenten te lokken.

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    En al een bod gedaan, TS?

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Precies :)

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    In dit geval heeft het er toch echt mee te maken dat bebecomfort al bestond in Frankrijk en dat de Franse mensen nogal merk gehecht zijn en waarschijnlijk daarvoor is gekozen om het onder twee namen uit te brengen.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee, wil er vanwege de kleur nog even goed over nadenken.

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb laatst in Disney idd een Mila van Bebecomfort zien staan. Was echt exact hetzelfde als onze Mila van Maxi Cosi. Heb die van ons maar niet gestald naast die andere want het was ook nog dezelfde kleur. Dan hadden ze misschien de verkeerde meegenomen.

Is trouwens wel een superfijne buggy hoor. Heb er hier nu 2 staan. Heb er een paar maanden geleden nog 1 via MP gekocht voor 45 euro, dus ik zou deze even voorbij laten gaan.

Deel Deze Pagina