1e bezoek aan de Verloskundige

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mammie in spe, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    Hallo allemaal,

morgen heb ik mn 1e afspraak bij de vk ben erg benieuwd wat ze gaat doen en wat niet. Van sommige hoor/lees je dat ze nog geen echo doen...
    Hoe was jullie 1e keer?

liefs MIS

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met Justin hadden we rond de 7 weken naar de vk gebeld en met ruim 9 weken konden we er terecht. Er werd een intake gedaan maar geen echo. Ze probeerde het hartje te vinden maar dat lukte ook niet (dit had ze van tevoren wel gezegd hoor) omdat het met dat termijn ook bijna niet te doen is. Echt lang niet alle vk doen een standaart echo hoor.

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  4. charlie80

charlie80 Bekend lid

Jan 26, 2010
    697
    1
    0
    bij mijn vk doen ze ook geen echo. dan word je doorgestuurd naar een verloskundigecentrum. ze heeft alleen de hele vragenlijst afgewerkt en de bloeddruk gemeten.
    moet over 2 dagen voor de 2e keer en dan gaan ze volgens mij hartje luisteren en bloeddruk weer meten. en de echo en de bloedtest bespreken. ben je binnen 15 minuten weer weg..

5. mammie in spe

mammie in spe Actief lid

Jan 4, 2010
    242
    0
    0
    hallo meiden

idd geen echo, apparatuur is niet aanwezig bij de VK. over 2 weken krijgen we de termijn echo...
    Ze heeft alleen mn bloeddruk opgemeten en die was perfect. Nu zo houden haha.
    Verder veel formulieren voor alle echo's en bloedafname meegekregen. Daar kan ik zelf afspraken voor maken.

Moeten nu dus 2 weekjes geduld hebben. Volgende week eerst maar een weekje weg..

Share This Page