Maakt helemaal niks uit. Als je ze maar niet met ochtendurine doet. Je moet elke dag rond hetzelfde tijdstip testen en zo'n vier uren van tevoren niet plassen en niet teveel drinken. Ik testte altijd 's avonds na het eten rond een uur of 19. Want op dag tijdstip was ik eigenlijk altijd wel thuis.
Ik deed het ook meestal rond 16.00-17.00 maar 12.00 kon ook prima. Als je maar niet sochtends vroeg doet!
Ik werk nu al 3 jaar niet meer, wegens omstandigheden. Dus tegen de tijd dat ik wakker wordt is het 10 a 11 uur sochtends. Vind het daarom erg moeilijk om te bepalen hoelaat ik kan testen
Als je om 10 uur naar de wc gaat zou ik 3 uur later ongeveer testen. Dan is het in jouw geval ook geen ochtend urine meer
Ik ben ook mijn temp bij aan het houden en is iedere dag om 11:00 37,1 Zal ik een verhoging zien als ik de eisprong heb gehad?
Ik test doordeweeks meestal in mijn middagpauze, rond 12.30 uur, en als ik vermoedt dat de piek er aan zit te komen dan nog een keer rond 17.00 uur als ik van mijn werk kom. Vandaag wat eerder getest dan 12.30 uur, was te nieuwsgierig.....vanmiddag rond 17.00 uur nog een keertje want vermoedt dat ik mijn piek gisteren heb gehad, maar wil het wel even zeker weten haha.
je temp moet je opnemen vlak na het wakker worden voordat je opstaan elke dag op hetzelfde tijdstip. Als je dit doet dan is het betrouwbaar, andere momenten heeft totaal geen zin. Tot nu toe vind ik je middelste test het duidelijkst. Ik zou wel even doortesten voor de zekerheid of je niet alsnog een knaller krijgt. Ovulatietesten hoeven niet op te lopen en LH schommelt. Ze kunnen ineens knallen vanuit het niets
Ik test de ovulatie testen altijd met ochtend urine. Ik drink gedurende dag altijd veel water dus later op de dag kan niet. Het is alleen maar dat je dan eerder kan denken dat je piek er is maar als ke blijft doortesten en de streep wordt daarna minder is die toch geweest.
Je hebt altijd LH in je lichaam. Gedurende de nacht hoopt het zich op, waardoor je met ochtendurine vals positief zult testen.