Wat denken jullie? Mag ik voorzichtig blij zijn? Ik heb op 7/11 de punctie (icsi) gehad en op 12/11 de terugplaatsing. Iemand ervaring met deze testen van kruidvat? Durf het nog niet te geloven.....
Ben bang dat dit een onbetrouwbare test is, na wat Google research. Had handiger geweest als ik dat van tevoren had gedaan.... Is er misschien iemand met wel een positieve ervaring met deze test? Snap überhaupt niet dat deze dingen nog worden verkocht :x Oh wat voel ik me dom zeg.......
Nou, ik vind de test gewoon positief hoor! Dus ik ga je toch voorzichtig feliciteren! (alle tests kunnen bij sommige mensen vals positief geven, maar jou lijntje is overduidelijk hoor)
Ik zie een mooi plusje, dus ik zeg ook positief! Heb deze testen ook gebruikt en toen ik niet zwanger was, stond er ook echt geen streepje! Bij mn zwangerschap had ik een mooie plus! Ik ga je feliciteren! Hoever ben je?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Deze test is zeker weten positief. Heb deze overigens ook gebruikt. Dus kan het weten
Hoezo onbetrouwbaar? Hij is duidelijk positief, gefeliciteerd! Heb deze ook een keer gebruikt en t klopte.
Dank jullie wel voor de reacties, dat stemt me toch weer iets positiever Ik vind nog wel dat het verticale streepje wat licht was. Op de foto lijkt ie ook wel donkerder dan in het echt. Ik heb de test ook maar weggegooid, want ik maak mezelf helemaal gek. Morgenochtend gewoon weer testen en dan met de voor mij vertrouwde cb digital met indicator. Het blijft spannend....brrrrrrrrr