Verwarring roze/bruin - negatieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moppie35, 3 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Hallo ladies,

Ik heb deze maand op dag 15 en als ie laat was 16 (vermoedelijk) mijn ei gehad (ahv ovulatietesten en geen temp, dus nee niet 100% zeker). Mijn cyclus is sinds MA even regelmatig als altijd ervoor. Op dag 21 had ik ineens een veeg roze afscheiding. Don’t ask me why maar iets zei me ‘yes, dit zit goed’. Heb nooit zomaar roze (heb ook 5 dagen geen seks meer gehad, dus daar kan t roze ook niet van komen). Sindsdien minimaal bruinverlies. Kan t innesteling zijn geweest met die bekende data? Heb vaak wel bruinverlies, maar dan dus 3 dagen voor nod, niet veel eerder.
    Heb getest op 9, 10 en 11 dpo (volgens mijn berekening he ;) en steeds omowit. Nou niet helemaal, k2v5 had nadien n vaag rozig streepje (mijn oude testen van 2016 zijn ook nog steeds zichtbaar), maar dus buiten afleestijd. Heb ergens de hoop al opgegeven, mede doordat ik bij andere drie zwangerschappen al 9-10 positief testte. Kan t erg verschillen per zwangerschap of ligt t aan de persoon? Dan is mn kans zeker verkeken.

Heel verhaal, hopelijk niet te wazig. Ik hoor graag jullie ervaringen (opmerkingen als ‘hoe weet je of je ei gesprongen is zijn niet nodig, ik ken t risico ;P).

Groetjes, Moppie

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Het kan inderdaad verschillen per persoon en per zwangerschap. Maar als die roze veeg op 6 dpo door de innesteling kwam dan zou je op 11 dpo al wel een streepje verwachten.

3. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ik denk dat het nog best kan hoor! Ik testte bij de tweede op 13 dpo pas een tuurstreep op Action, predictor was toen iets duidelijker. Hier ook bij beiden zwangerschappen wat roze en daarna bruinverlies.
    Vandaag nog getest?

4. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Als eisprong twee dagen na posi test was (zoals sommigen beweren) dan was vandaag 11 dpo en weer negatief. Ik verwacht mn ongi overmorgen. Nogal vervelend, sinds eisprong haast elke dag buikpijn. Moet je toch niet aan denken, elke maand als je niet zwanger bent. Maar we wachten nog even af. Nu op vliegveld. Heb geen testen meer mee, alleen tampons

Deel Deze Pagina