Hallo meiden! Ik heb even een vraagje: Gister had ik een positieve ovulatietest (dacht ik). We hebben gister ook "geklust" maar vandaag was de streep nog duidelijker! ik heb gehoord dat om de dag seksen en het beste is maar moet t dan vandaag wel of niet? Of is t beter om t morgen te doen? gek om dit soort dingen zomaar aan iemand te vragen Maar als iemand een antwoord heeft......graag!
Als er geen zaadproblemen zijn dan gewoon vandaag en morgen nog een keer. Maar morgen is ook goed als de test nu nog duidelijker was dan is dit je positieve test zeg maar en dan binnen 24 -36 uur springt je ei. Succes met klussen
Heey Joyce! We zitten ongeveer gelijk Net een donkerder streepje als vanmorgen (en nu donkerder dan de controle streep) dus wij gaan vanavond gewoon aan de gang weer Maar wij hebben eergisteren voor het laatst geklust. Hoe de kwaliteit van mijn mannetjes zaad is weet ik niet... dus we gaan er gewoon voor! Succes! Groetjes Cynthia
hey cyntia~! Wat grappig dat je net zo ver als mij bent, ben benieuwd of t jullie lukt deze maand, en ons ook trouwens. Vanmiddag laat was het streepje lichter als vanmorgen. Heb vanmorgen ofzo dus denk ik mijn eisprong gehad. hopen dat t is gelukt! Veel plezier vanavond