verwarring

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nicolevh, May 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

May 9, 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    Hoi iedereen!
    Ik ben nieuw op deze site en heb ondertussen al aardig wat andere sites over zwangerschap bezocht. Want ik zit namelijk met een vraag en door al die bezoekjes aan sites ook met verwarring. Mijn vriend en ik hebben op 1 mei geklust.Dit was 4 dagen na mijn menstruatie, ik ben normaal aan de pil alleen nu toevallig niet en we hebben ook geen condoom gebruikt. Ik neem aan dat ik mijn eisprong nog niet heb kunnen gehad, maar kan ik nou alsnog zwanger zijn?? 2 dagen daarna voelde mijn buik wel alsof ik ongesteld moest worden, maar dat werd ik niet en nu heb ik ook nog steeds een raar gevoel(zal ook wel deels zenuwen zijn hoor) Omdat ik het eigenlijk wel graag wil zijn denk ik ook dat ik symptomen aan het zoeken ben.. En hoe zit het nou met testen? want ik las ergens 19 dagen wachten, ergens anders weer 14.. Erg veel vragen, maar zoals ik al zei ik heb aardig wat verwarring ondertussen.
    Liefs, Nicole.

2. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Hai meid, Nee je kan nog niet zwanger zijn want je kan nog geen eisprong gehad hebben. De klachten die je nu hebt komen doordat je de pil niet meer slikt. Ontpillen noemen ze d\t . Het lijken zwangerschapskwaaltjes maar zijn het dus niet. Ik heb er ook heel erg last van gehad eerste cyclus. Hoop je een beetje gerustgesteld te hebben. Maar als je zegt dat je graag kinderen wilt zit je nu denk ik rond je eisprong, dus weet je wat je te doen staat. Wens je in ieder geval heel veel succes

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    He meid,
    zoals gezegdm,4 dagen na je menstruatie is te vroeg voor een evt. eisprong, maar als jullie willen oefenen voor een beebje, zit je inderdaad nu rond de periode van je eisprong, al is het eigenlijk nog wat vroeg... maar dat betekent klussen!!!

xxx

4. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

May 9, 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    dankjulliewel!
    dan is de verwarring in ieder geval voorbij.
    xxx.

5. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet om de boel te verpesten maar als je een korte cyclus hebt...die je niet weet als je aan de pil bent ...kun je zelfs 1 dag na je menstruatie dus bijvoorbeeld op dag 7/8/9/10 een eisprong hebben.... succes verder!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Die menstruatie waar ze het over heeft, is waarschijnlijk nog de pilbloeding, dus de bloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil.
    Dus geen echte menstruatie!

Ik denk dan ook dat de kans zeer zeer klein is dat je dan 4 dagen na de pilbloeding al zwanger kunt zijn. (Of je moet de laatste strip een aantal pillen niet hebben ingenomen.)

7. visje84

visje84 Fanatiek lid

Mar 16, 2010
    1,512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps ik denk ook dat de kans klein is hoor maar zeg nooit noot

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het met Visje eens. Heb er laatst een heel onderzoek over gelezen.
    De kans is klein dus denk niet dat je erg in verwarring hoeft te zitten nu.

9. Nicolevh

Nicolevh Actief lid

May 9, 2010
    179
    0
    0
    zaandam
    ik lees nu net de reactie van behappy, over tenzij ik van mijn laatste strip een paar pillen niet heb genomen..
    ik werd ongesteld terwijl ik nog aan de pil zat en ik ben inderdaad daardoor een paar dagen eerder gestopt
    daar heb ik niet meer bij stil gestaan..
    ik houd het in ieder geval nog in de gaten, nogmaals bedankt voor de reacties!

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,771
    18,916
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Hoe dan ook: je kunt pas betrouwbaar testen een dag of 14 na de innesteling. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.
    Maar ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat er niks aan de hand is, de kans op een zwangerschap is echt héél klein bij één keer onveilig vrijen op dat moment in je cyclus.

Share This Page