We hebben een paar jaar geprobeerd, maar zwanger werd / bleef ik niet. Op dit moment hebben we iets totaal anders aan ons hoofd en we hebben de hoop opgegeven. Ik ben eind 30. Nu ben ik 4 of 5 dagen overtijd en heb ik het gevoel ongesteld te worden. Dat gevoel is er al meer dan een week, ik heb zelfs migraine gehad. Maar ik krijg geen bloedingen. Ik heb 3 testen liggen maar nog niets gedaan want ik geloof er niet in. Toch kriebelt het, zou het...?
Ik duim voor je!! Maar als je al een paar dagen overtijd bent hoef je eigenlijk geen ochtend urine te gebruiken.
Weet ik, maar op dit moment ben ik alleen thuis en ik wil dit niet alleen doen Bedankt voor de reacties meiden, ik droom voorzichtig verder.
knap dat je je kan inhouden ik had hem al lang gedaan.... succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent
Ik heb al vaker in deze situatie gezeten, en in mijn eentje stuiteren of verdrietig zijn is niks voor mij Heb de test al klaargelegd
Same here, behalve het verhaal vooraf... maar ik had ook al een week ongibuikpijn en dacht het steeds te worden, uiteindelijk na 5 dagen over tijd een test durven doen... bibberbibber en die was positief!!!!
Ik had dit ook 2 weken geleden.. maar het kwam maar niet... warm ongesteldheidsgevoel, maar niet echt pijn ofzo, meer in lichtere vorm.. Had ook zo nu en dan hoofdpijn.. Nog steeds wel eens trouwens.. Zou gelijk een testje wagen