Verwarring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deli13, 5 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames ik ben al meer dan een jaar bezig om zwanger te raken maar het lukt maar niet. Deze maand zit ik ook weer met mijn handen in het haar. Hieronder mijn hele verhaal.

Mijn vorige 2 cyclussen waren alle 2 32 dagen,
    Dus ging ik mijn ovulatie berekenen ik kwam uit:
    1ste ongesteldheidsdag 5 oktober 2015
    Ovulatie zou plaatsvinden op 23 oktober.
    En zou weer ongesteld worden op 5 november.

Ik begon vanaf 20 oktober te testen met de ovulatie testen van kruidvat.
    Met telkens een lichte streep.
    Op 23 oktober test ik opnieuw met veronderstelling dat ik die dag positief zou testen maar het bleek weer een lichte streep. Totdat ik zondag 25 oktober postitief test. Ik vond dit een beetje vreemd dus ging ervan uit dat men cyclus deze maand 34 dagen zou duren ipv 32. Dus ik weer naar mijn kalender met de veronderstelling dat ik zondag 8 november ongesteld zou moeten worden. Dus ik leefde dag na dag met de hoop dat ik zondag niet ongesteld zou worden. Tot vandaag.... Speur ik bloed op. Helemaal in de war want dit is toch veeel te vroeg??
    Ik hoop dat iemand me kan helpen! En dat jullie mijn verhaal snappen :)

2. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik begrijp je verhaal.
    Het kunnen een aantal dingen betekenen.
    Even voor de duidelijkheid, een positieve ovulatie test geeft geen garantie voor een eisprong. Dat weetje echt alleen met temperaturen.

Zoals je aangeeft, dacht je dat je ei al eerder zou zijn. Je test gaf aan dat er nog geen piek was, dus wellicht eitje later gesprongen. De bloeding die je nu hebt, kan een innesteling zijn, maar kan ook een korte LF zijn. Dus dat het wel een ongi is maar deze keer eerder na je ei.
    Ik zou het heel even afwachten, meer kunje ook niet doen. Is de bloeding veel of weinig? Als het blijft en veel is kunje wel uitgaan van je ongi en was je cyclus deze keer iets korter.
    Ik duim met je mee dat het een goed teken is!:)

3. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de reactie. Mijn vriend zei ook dat het eventueel de innesteling is maar dat zou te laat zijn denk ik? Tot nu toe is er geen bloeding meer maar ik voel dat het eraan zit te komen en als het raak zou zijn zou ik wel meer symptomen hebben neem ik aan. Maar even voor de duidelijkheid: als je positief test op de ovulatie wil dit niet zeggen dat hij direct springt?

4. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Hoeveel dpo zit je nu en wanneer was de bloeding?
    Er hoeven geen andere symptomen te zijn. Veel meiden voelen niets van bijzonders als ze net zwanger zijn. Het kan wel maar hoeft dus niet.

Klopt, een ovulatie test geeft een lh piek aan. Binnen 36 tot 48 uur zou je eitje dan springen. Maar het hoeft niet! Het kan ook zijn dat het eitje niet lukt te springen en probeert ie het later nog een keer.
    Over het algemeen bij een stabiele cyclus heb je wel altijd een eisprong, maar dit kunje pas echt zien met temperaturen.

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep dan is je test pas positief. Je ei springt dan vaak tussen 12 en 36 uur. Het beste is om hier voor om de dag te klussen en op de dag zelf van de positieve ovutest.

Nu had ik zelf vorige maand een cyclus van 37. 12 dagen na mijn ei werd ik ongi, maar op dag 8 na ei kreeg ik al bruinverlies. Ik hoopt op een innesteling, maar helaas.

Ik heb wel gehoord dat de kruitvat ovutesten niet bij iedereen super werken? Wellicht een ander merk? Ik zweer bij die van de action. Ook stukken goedkoper.

6. deli13

deli13 Lid

19 dec 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu momenteel op 11 dpo. Dus dat zijn al teveel dagen voor een mogelijke innesteling toch?
    Bij de ovulatie test op 25 oktober was de teststreep even mooi gekleurd en dik als de andere. Dus zeker positief denk ik dan.

7. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Het zou kunnen, maar is wel wat aan de latentst dacht ik...

8. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Is je lf wel altijd gelijk? dit is aantal dagen na je eisprong tot je ongesteld wordt. Toen ik begon met ovulatietesten wist ik dat ik 15 dagen na de positieve test ongesteld zou moeten worden.

9. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Als jou ovulatietest 25 oktober positief was, en je ei evt 2 dagen daarna zou zijn gesprongen, zit je op 9dpo en zou het evt een innesteling kunnen zijn.
    Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd.

10. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg!
    Alle symptomen kunnen zoveel betekenen, dat je eigenlijk niks anders kan doen dan afwachten...

Succes!!

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Volgens mij komt het innestelingsbloed soms ook pas een paar dagen na de innesteling. Vaak is dat bloed er op het moment dat je anders ongesteld zou worden. Spannend!

12. Lovemykidss

9 mei 2015
    47
    0
    0
    NULL
    Nijmegen
    bij mij was er helemaal geen peil op te trekken ik moest in augustus ongesteld worden (vorig jaar) werd ik niet dus ik getest (negatief) maand erop nog niet ongesteld (nog negatief) toen las ik als je hele lange cyclus hebt dan heb je meestal geen eiersprong..
    In december weer getest voor kerst wilde ik zeker weten dat ik alles veilig kon eten want was nog steeds niet ongeongesteld en was de test positief!
    mocht gelijk komen bij de verloskundige en wase ik net zwanger
    http://quirlycues.com/baby-death-car-seat/2/n

Deel Deze Pagina