Hallo, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zit in mijn tweede ronde voor IUI; ik prik Gonal F en Ovitrelle; deze heb ik zondagavond gespoten Vandaag was de inseminatie. Op vrijdag had ik glibberig slijm wat er echt als een balletje in mijn onderbroek zat, je kon het zo tussen je vingers rollen/indrukken. De dag erna had ik duidelijk rekbaar slijm waar ik draden van kon trekken. Ik lees overal alleen maar dat zon propje komt na de eisprong, maar die kan ik toen nog niet gehad hebben, is dit wel goed? Overigens heb ik gister en vandaag geen rekbaar slijm meer, was de IUI te laat? Sorry dat zijn twee vragen Heel erg bedankt!
Hoi Koekjesbakker, Rekbaarslijm is vaak een teken van een naderende eisprong. Bolletjes slijm heb ik geen feiten over. Ik neem aan dat je gyn een plannetje heeft gemaakt met je over wanneer te spuiten en te insemineren. Dan is de kans het grootst dat je op het juiste moment insemineert. Is er ook vlak van tevoren een follikelecho gemaakt? Ik vind het lastig om je nu te zeggen of de inseminatie te laat is geweest. Ik denk dat het wel meevalt hoor, maar ik kan het je gewoon niet zeker zeggen. Spannend en fingers crossed. Leg dit verhaal wel volgende keer ook even bij je gyn neer. Die kan gerichter met jou kijken of het kan dat je eerder hebt geovuleerd. Groetjes Brigitte