Goedemorgen! Ik zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus. Heb wslk op dag 17 of 18 mijn eisprong gehad. Donderdagochtend had ik voor het eerst een beetje roze met afvegen, donderdagavond bruinverlies. Gisteren heel minimaal bruinverlies en vannacht weer iets meer. Heb net tegen beter weten in een zw. test gedaan van het kruidvat. Binnen 1 minuut zag ik in het testvenster iets wat meer op een schaduwstreep leek (alsof je kunt zien waar het streepje zou moeten staan). Maar na 5 minuten (binnen de voorgeschreven 10 minuten) verscheen er toch een heeeel vaag lichtblauw streepje. Wat moet ik hier nou weer van denken? Kan het zijn dat mijn lichaam in tweestrijd is: word ik nou zwanger of ongesteld? Hebben meer meiden zoiets meegemaakt?
Het kan het indrooglijntje zijn, maar mijn eerste zw. test had ook een heeeeeel licht streepje (zie album), nu twee dagen later is het al veel duidelijker (zie album). Ik zou over twee daagjes nog eens testen. Succes!
Ga idd over 2 dagen nog maar eens testen. Ben zo bang dat ik toch ongin word. Waarom heb ik anders dat bruinverlies?
het kan een innestelings bloeding zijn hoor zolang het bruin bloed verlies is hoef je je geen zorgen te maken
Maar dan zou de innesteling pas 13 dagen na ei komen. Das wel laat toch? Ben 1 dag 'overtijd' nu. Vandaar mijn angst voor ongi. Kan niks anders doen dan wachten en na paar dagen weer testen. Frustrerend!
Miemi, Inderdaad over 2 dagen nog een testen, maar wat mijn gyn zijn zo een lijntje kan niet zomaar verschijnen dan moet je toch echt HCG in je bloed hebben. Ik duim voor je ZWANGER bent. gr vruchtje
Dankje vruchtje! Ja dat denk ik dus ook, maar je hoort zoveel over ingedroogde lijntjes en vals positief.... Heb hem net nog eens goed bestudeerd en het is echt een dunne haarscherpe blauwe lijn, alleen daarom heen is totaal geen kleur te zien, enkel een gijs stuk die de breedte aangeeft die de streep zou moeten hebben. Ik moet me echt inhouden om nu niet meteen elke test die ik in huis heb te gaan gebruiken, haha.... Denk wel dat als het bruinverlies tot morgenochtend niet verergerd is of in rood is veranderd ik er morgenochten nog een testje aan waag.
Knap van je dat je je in kan houden hoor ! Ik heb toen de dag van mijn vage test nog 2 andere testen gedaan ! hihi en de digitale van CB zij gelijk zwanger !
De dag is nog niet voorbij he! hihi.... Kan ook niet garanderen dat ik vandaag niet meer ga testen hoor!
Hey meid, ik heb vorige maand juist hetzelfde tegengekomen. Een héél vaag lijntje waar je inderdaad niet van kon uitmaken of hij kleur had of niet. Wel zag je dat hij even dik was als het controlestreepje. Ik heb toen enkele dagen gewacht en opnieuw getest...toen geen streepje. Maar mijn ongi kwam er maar niet door...bijna een week later dan toch ogni geworden. Ik veronderstel dat er waarschijnlijk iets is mis gegaan bij de innesteling ofzo...natuurlijk het blijft gissen. IK hoop voor jou dat het een streekje blijft. Groetjes Stephanie
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik hou jullie op de hoogte. Denk zelf ook dat er iets mis is gegaan met de innestelling... Heb dit twee maanden terug ook gehad (vage streepjes op test en een week overtijd). Toen ben ik uiteindelijk toch ongi geworden. Verschil is alleen dat ik toen echt zw klachten had en geen bruinverlies. Daarom verwacht ik er deze maand zeker niet echt iets van (maar je blijft toch hopen he...). Mocht het dus deze maand niet zo zijn, dan volgende maand maar weer opnieuw proberen.
Dan is het afwachten. Ik had de dag voor mijn NOD bruin verlies. Ik dacht dat ik dus ongi zou worden maar op de dag van mijn nod geen bloed te zien.
Heb net toch nog een cb digitest gedaan (kon het niet laten ) en... niet zwanger. Helaas... maar jouw verhaal linda geeft me toch hoop. Tenminste, als je positief testte. Kan ik uit je banner niet opmaken...
Ja het resultaat van die vage test was onze Julia zij is nu 11 weken oud. Ik heb de digitale test dezelfde dag gedaan als de dag dat ik die vage test had. De digitale gaf toen zwanger aan. Ben dus bang dat jouw ongi er aan ziet te komen.
Vanochtend weer getest met die van het kruidvat en CB digitaal. EN BEN ZWANGER! Kan het niet geloven! Heb nog wel een beetje bruinverlies, niet veel maar vind dat toch een beetje eng...
Miemie, gefeliciteerd! Als je kijkt bij de tempkaartjes van de zwangeren dan zie je dat wel meer vrouwen rond hun NOD bruinverlies hebben (onderin staat dan een *). Ik heb wel eens gelezen dat zodat het niet rood is, het oud bloed is. Dus misschien van de innesteling en komt dat nu pas eruit. Geniet ervan! En als je twijfelt morgen gewoon de ha bellen.