Hoi! Iedere keer als ik bij gyn kom dan wordt voor die tijd mijn bloeddruk gemeten door assistente(zo'n automatische)..maar ben altijd vrij nerveus(paniekaanvallen)nu was mijn bloeddruk de laatste 2x: 140/85 148/87 140/82 Gyn,vond het niet verontrustend(heb ook gezegd dat ik vaak zenuwachtig ben enz)... Weet dat ik nooit hele lage bloeddruk heb gehad ... Wat vind u hiervan? (maak me soms toch nog ongerust erover) groetjes Esmay
hoi Esmay, als je nerveus bent kan je bloeddruk daarop reageren en wat hoger zijn, daarom wordt ie een paar keer gemeten. Ik vind het nestjes hoor, je hoeft je er inderdaad geen zorgen om te maken. Mirjam
Hoi! Vandaag weer naar gyn geweest (na slecht geslapen te hebben,heel onrustig..had nogal drukke verjaardag/weekend gehad) weer zenuwachtig voor dat automatische bloeddruk apparaat...dus bloeddruk veel hoger (155/100)en later weer gemeten en toen was het 130/80..(handmatig) Gyn gaat het wel wat meer in de gaten houden maar was niet erg verontrust nu...moet wel even geen feestjes enz meer doen.. Wordt me toch te druk... Heb ook het idee dat die automatische bloeddruk meters heel gevoel zijn..klopt dit? Thuis heb ik mijn bloeddruk ong rond 135/85..140/90.. Liefs Esmay