Ik had 12 November mijn laatste menstruatie, nu achteraf bleek ik toen al zwanger te zijn, want ik ben 15 Augustus uitgerekend. Ik was toen wel al heel erg misselijk enzo, maar dacht niet aan een zwangerschap. M´n menstuatie daarna bleef wel uit. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Ik had dit idd ook, bij mij was het een "onttrekkingsbloeding" aldus mijn vk. Maar ik dacht dat het gewoon mijn menstruatie was.
Mijn vriendin is zelfs een paar x nog ongesteld geworden tijdens de zwangerschap en die wist ook niet dat ze zwanger was en dat was toen geen innestelings menstruatie want dat houd geen 4 dagen aan... Maar ze heeft een kerngezond meisie op de wereld gezet
Ik heb het ook gehad hoor! Ik was dik drie dagen volop ongesteld en vervolgens bleek ik enkele dagen later toch ongesteld te zijn. Met 7 weken is het jammer genoeg wel misgegaan.
Ik heb het ook gehad. Achteraf blijkt dat ik (waarschijnlijk) al ruim 6 weken zwanger ben nu terwijl ik 29 januari ook nog een dag of 4 bloed verloren heb. Lijkt me op zich ook wel logisch dat ik ruim 6 weken en niet pas net 4 weken zwanger ben. Als ik namelijk de bloeding van 29 januari als laatste menstruatie zou tellen, zou ik met een dikke vette streep positief getest hebben met 3 weken en 2 dagen en dat lijkt me iets te optimistisch... Ik vroeg me dus ook al af of dat een innesteling geweest kon zijn, maar die duren dus blijkbaar geen 4 dagen. Tamara, wat is dan een onttekkingsbloeding? Dat heb ik dan misschien ook wel gehad. Ik had die bloeding 2,5 week na mijn laatste echte menstruatie. Vandaar dat ik ook dacht dat het om een innesteling ging. Qua tijd paste het dan mooi in het plaatje. Groetjes, Renée
Oh dat spijt me Ik ben zelf met bijna 13 weken gaan vloeien, maar gelukkig is alles goed gegaan. Als ze het willen vast leggen voor een leuk foto´tje moeten ze veel geduld hebben, want zo bewegelijk is het