Je raar voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Antje88, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Ik kan het niet echt beschrijven, maar ik voel me soms gewoon raar. Alsof ik een gevoel van flauwte krijg ofzo.
    Ineens mega moe, misselijk en geen eetlust. Het overvalt me en zo snel als het opkomt, gaat het meestal ook weg. Herkent iemand dit?

2. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Gebeurt dit als je rustig zit of als je bezig bent? Het klinkt als een bloeddruk gerelateerd iets...

3. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Meestal als ik zit. Mn bloeddruk is iedere keer, bij de controle tenminste, perfect. Bovendruk wordt wel steeds wat hoger. Begon bij 109 en de laatste keer was het 120 dacht ik, maar onderdruk zit altijd rond de 65. Ik ga het de volgende keer ff aankaarten bij de verloskundige

4. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    En inderdaad even bijhouden wanneer je je zo voelt; na bepaalde handeling en moment van de dag ofzo?
    Succes hoor!

5. Sophiex

Sophiex Actief lid

26 okt 2016
    375
    325
    63
    Ik heb hier inderdaad ook last van. Bij mij viel het me op dat ik het vooral heb als ik 1 speciale zwangerschapsbroek aan heb. Die zit dan toch te strak rondom mijn buik ofzo denk ik! Bij mij helpt het ook om op mijn linkerzij te liggen als ik me zo voel. Ik voel me dan snel beter! Dit heeft met de doorbloeding te maken.

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook wel eens. Dan moet ik echt even gaan zitten of liggen. Iets eten of drinken met suiker lijkt hier ook wel te helpen. Mijn bloeddruk is al de hele zwangerschap goed, dus ik weet ook niet precies waar het vandaan komt.

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook wel, vaak helpt even diep adem halen en soms is het ook alsof de baby net even een zenuw of iets knelt en als hij dan beweegt/anders gaat liggen is t over

8. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Volgens mij kunnen die klachten bij ijzer tekort horen weet je wat je waarde is?

9. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Mn hb-gehalte was bij de vorige meting 7.8
    Ik weet natuurlijk niet hoe dat nu is, want het is al een paar weken geleden dat de vk mij geprikt heeft.
    Misschien dat het inderdaad iets met doorbloeding te maken heeft.

Ik ga het in ieder geval aankaarten volgende week als ik weer naar de vk moet. Wel fijn om te lezen dat het bij sommige niet geheel onbekend klinkt 😝

Deel Deze Pagina