dochter vindt het lego friends helemaal geweldig alleen vind ik de prijsjes niet zo geweldig nu zag ik op aliexpress dezelfde setjes met "lego friends". nepversie natuurlijk maar goed... iemand ervaring met de kwaliteit van dit "lego"? en past het goed op de echte lego friends of juist niet?
Op Facebook is er een groep aliexpres vraag maar raak en de groep Ali expres superkoopjes. Daar kunnen ze je precies vertellen of het wat is! Zie er veel voorbij komen, dat van de ene verkoper is niks en van de ander weer wel.
Ik heb een paar 'dozen' van de prinsessen serie. Rapunzel, assepoester & ariël. Past mooi en je ziet geen verschil. Komt alleen niet in een doos binnen. Daar kan je wel voor kiezen maar ik vind het niet echt nodig.
Ik heb wat superhelden lego mannetjes gekocht.goede kwaliteit. En t past op de echte lego. Je merkt wel verschil.ik vond t in elkaar zetten een stuk lastiger. Armpjes die je vast moet klikken in t lijf.maar eenmaal vast prima mee te spelen. Ik heb deze gekocht omdat ik anders heel veel dure dozen moest kopen om alle helden compleet te hebben. Maar ik koop toch liever echte lego als t om een echte doos gaat zeg maar.
Ja is prima spul, poppetjes zijn iets minder stevig, de rest is prima. Soms kun je ze met doos bestellen. Is bijna helemaal hetzelfde.
Dus de blokjes passen goed op elkaar? Staat er toevallig ook lego op? Ik denk dat ik eerst iets kleins bestel!
even op die facebooksite gekeken en daar las ik nagenoeg alleen maar positieve verhalen. er staat geen lego op en het wordt zonder doos verstuurd. kan ook met doos maar dan betaal je meer. setjes zien er hetzelfde uit als de originele lego. ik ga de gok wagen.
Niet vergelijkbaar met LEGO. Slechte kwaliteit. Sluit meteen uit de doos al niet aan. Veel 'misdrukken'. Bij veel gebruik binnen paar maanden al gebogen en gescheurde stukjes. Dat komt ook, omdat het net/net niet past. Dit leidt tot extra frustratie, omdat het meer moeite kost om in elkaar te zetten, en vaak valt het ook makkelijker uit elkaar, omdat de blokjes soms juist net te groot zijn en dus niet stevig in elkaar zitten. Je merkt echt dat er na een paar maanden speling op komt.
Datnepspul is bekend onder meerdere namen als Swifty, Creation, Bao Bao en Enlighten. In Duitsland is onderzocht dat dit spul ongeveer 35 keer meer benzopyreen (kankerverwekkend) bevat dan is toegestasn conform Europese richtlijnen. Happy shopping!