verwendagje voor jezelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Komt weinig voor maar dan vind ik naar de kapper gaan ook heerlijk!

2. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik ga 2 a 3 keer per jaar met vriendinnen naar de sauna.
    Verder vind ik af en toe een avondje naar kroeg ook lekker ontspannend! (ben nu zwanger, dus dat zal minder gaan worden)

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ga binnenkort weer een dagje shoppen in amsterdam. vind ik altijd zo lekker even niet denken oh j moet eten of oh hij heeft gepoept... heerlijk!!

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hihi die dagjes heb ik nu nog best vaak maar gaat binnenkort vast veranderen :D Maar dan ga ik lekker uitgebreid in onsbubbelbad, me series "bijkijken" en daarna lekker aan een patatje + Frikandel spciaal want manlief vind uien echt te vies dus eet ik alleen als hij weg is :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn zoontje gaat vandaag voor het eerst naar de psz. Ik blijf er deze keer bij maar vanaf volgende week heeft deze mama de oudste op school en de jongste op de psz.. = een paar uurtjes in de week tijd voor mezelf.. whoeiii:D Nou moet ik dan ook wel een beetje aan het werk (plan mijn eigen tijd in, doe onderzoek) maar ik denk dat ik dan of direct doorrijd naar de sportschool en een uurtje ga fitnessen of mijn bed weer in duik haha!
    Echt een dag voor mezelf heb ik ook zo gevuld. Lekker lunchen met een vriendin, shoppen, kapper, sporten, slapen... enz.
    Mijn man en ik gaan deze zaterdag naar een zo'n welnessding. Hebben een arrangement inclusief uitgebreide kruidenmassage en een 3 gangendiner.. Daarna de sauna even in en het bronnenbad... De kindjes logeren bij mij ouders.. Oeiiiii, ik heb er zo'n zin in:D

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Oooh, heerlijk! Dat gebeurt echt veeeel te weinig. Binnenkort maar eens plannen.. en dan meteen een heel weekend! (en daarna met hangende pootjes terugkomen... dat ik mn mannen zo heb gemist.. hahah!)
    Als ik het zelf mocht indelen.. dan ging ik naar mijn moeder,die een heel moelijk halfjaar achter de rug heeft en ook wel een lekker weekend heeft verdiend. Samen met haar dan lekker een dagje op stap. Shoppen, lekker high-tea'en, kroegje in. 's Avonds lekker eten, het liefst in een lekker knus restaurantje en daarna lekker bij haar thuis op de bank met een fles wijn en kletsen maar! De dag erop lekker uitslapen (halleluuuujaaa, dat is lang geleden!!), uitgebreid ontbijten met vers gebakken broodjes, croissantjes, verse jus...

hmm. eens even kijken of dat te realiseren valt op de korte termijn! Helaas is vriendlief even uitgeschakeld vanwege vrij ernstige nekklachten, die kan dus niet alleen voor ons zoontje zorgen. Maakt het plannen wel even iets lastiger...

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb elke vrijdagavond een 'date' met m'n beste vriendin om te beppen en koffie te leuten en minimaal 2 keer per jaar gaan we weg, over 2 weken huishoudbeurs en over een dikke maand een dagje naar de sauna met massage en lichaamspakking en al:D

Deel Deze Pagina