verwenmomentje

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran78, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Hallo Dames,

Tja ik kan het niet laten, zit met een raar idee en wil het toch even delen, wie weet zijn er wel dames die het leuk vinden hihi.
    Ik dacht, omdat we allemaal sterke vrouwen zijn, ons door al die hormonen, testen en onderzoeken slaan is het misschien wel eens even tijd voor een verwen momentje.
    Nu dacht ik, misschien is dit wel leuk om met "lotgenoten"te doen.
    Nu weet ik dat er diverse forums zijn, en dat er bijeenkomsten zijn van freija, maar gewoon eens wat anders dan anders.
    Bijvoorbeeld avondje bioscoop met drankje achteraf, dagje welness, dagje shoppen , etentje etc.
    En dan heel vrijblijvend wel of niet over je ervaringen praten. Je vragen aan andere stellen in een ongedwongen omgeving.
    Gewoon er even lekker uit en jezelf verwennen, want dat verdienen we allemaal wel!.
    Nu kan ik me voorstellen dat je denkt, ja daag dat doe ik liever zelf wel, zonder over "het"onderwerp te moeten praten.
    Dat kan, maar misschien zijn er wel dames die de behoefte hebben en daarbij er een leuk uitje van willen maken.
    Ben benieuwd naar jullie reacties.
    Groetjes en liefs
    Miranda

2. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Hallo Miran78,

Leuk idee!
    Kom je toevallig bij mij uit de buurt?
    Ik woon vlakbij Breda.

Groetjes Femke

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Onwijs leuk idee! Wij zitten pas sinds januari in de mmm en ik heb aan dit soort dingen erg veel behoefte! Praten als het kan, niet als het moet. Als er dan tegelijkertijd nog iets leuks gedaan kan worden, is het helemaal perfect! So, count me in!
    Maakt mij overigens niet uit waar, ik woon in het midden van het land!
    (Bijna) man zou dit overigens ook wel fijn vinden..

Liefs, Aster

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik ben ook voor.
    Zit sinds feb in het traject en heb vragen etc.Leuk om dat op een ongedwongen manier te doen

5. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Vind ik een leuk idee! Weet niet of man er gelijk voor is :). Zoiets van Freija vind hij weer een stap te ver ofzo.
    Het lijkt mij iig wel leuk om in real life ook eens te kletsen met lotgenoten, vrouwen onder elkaar.
    Ik zit sinds maart 2011 al in de mmm.

6. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    pffieuw, gelukkig dat er toch meer dames zijn die het zelfde hebben, dacht eerst er wordt veel naar gekeken maar niemand reageert...
    Joh we kunnen zoiets altijd eerst met vrouwen doen en als het leuk is dan volgen de mannen vanzelf wel.
    Weet je wij dames "doen en ondergaan" alles al, en staan er sneller voor open. Onze mannen staan er vaak hulpeloos bij en weten niet zo goed hoe te handelen.
    Nu heeft de mijne mazzel, want als ik al eens buien heb dan is hij aan het werk hihi. ( maar goed dat ik een goede band met mijn moeder heb, die heeft veel moeten verduren)
    Ik denk dat het handig is om eens te gaan kijken in welke maand we iets leuks willen gaan doen en wat.
    Dus ik zou zeggen, geef even je voorkeuren door dan gaan we kijken of we een date kunnen gaan maken.
    Dag:
    maand:
    idee:

groetjes
    Miranda
    p.s ik kijk er naar uit.

7. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Ik goooi hem even omhoog, zodat we niet vergeten iets leuks te gaan doen :)

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo Miran

Ik kijk er van het weekend even naar

9. Joos1978

Joos1978 Actief lid

23 mrt 2012
    278
    0
    0
    Werk: crisisopvang. Passie: muziek en de mens. Wen
    in Twente
    Wat een leuk idee....wil vanavond wel naar de film hahaha. En dan vooral naar een enge film, even griezelen en gezonde spanning met chips en chocola. (stomweg wil ik wel graag naar de film genaamd : mama...pfff hihi.
    Ik woon in Oldenzaal....als ik Breda lees en midden van het land is dat wel beetje de andere kant op hihi.

groetjes,

José

10. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    @ Joos,

Joh we gaan gewoon kijken of we een geschikte plek kunnen vinden wat voor iedereen te doen is.
    Ik ben er van de week ff niet dus zal volgend weekend jullie ideeen eens even lezen en misschien prikken we dan al wel een datum.
    Moet zeggen ik heb er wel zin in!

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    He Miran,

Ik zou van het weekend reageren, is er helemaal bij ingeschoten.
    Misschien inventariseren wie waar woont en daar het middepunt van kiezen?
    Wat mij betreft is Utrecht oke.
    Lekker er lunchen en shoppen?? Of met de waterfiets door de grachten??

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    En weer even bovenaan

13. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Laat even weten of jullie ook doordeweeks kunnen of alleen het weekend.
    En als je serieus mee wilt geef dan even door waar je vandaan komt dan kijken we even wat voor iedereen te doen is.
    Maar uit eten en film een idee of gewoon uit eten en lekker kletsen en wat drinken.

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik werk onregelmatig en kan zowel doordeweeks als in het weekend maar is dus afhankelijk van de datum.
    Ik kom ut het midden van het land

Deel Deze Pagina