verwennen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door butterfly24984, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is bijna 8 maand.
    Hij slaapt ongeveer 2 x 1,5 uur overdag, aan het einde van de dag wil hij niet meer op bed, maar we gaan dan regelmatig even wandelen en dan slaapt hij meestal wel een halfuur.
    Daarna gaat hij rond 19.15/19.30 op bed en slaapt dan tot 6/7
    Nu vraag ik me af of ik hem niet verwen door hem rond 16/17 niet op bed te leggen maar in de wagen te laten slapen.
    We proberen het soms wel eens op bed, maar dan huilt hij zichzelf helemaal overstuur.

Vandaag was het helemaal vervelend.
    Ik was met hem naar de dokter geweest vanmiddag hij heeft vanochtend 1,5 op bed geslapen, vanmiddag in de buggy 45 min omdat ik dus naar de dokter moest en hij op deze manier rustiger kon slapen.
    Om 16 was hij moe en heb ik hem op bed gelegd, maar hij heeft een halfuur gehuild en was helemaal overstuur.
    Mijn man is nu met hem te wandelen omdat ik vind dat rust belangrijker is dan verplicht op bed liggen.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik vind dat jullie het goed doen. In de avond is je kindje moe, en wil dan aandacht en gewoon lekker even zeuren. Als je gaat wandelen vinden ze het heerlijk, maar op bed een ramp. Maak er geen drama van, en verwennen doen jullie hem niet hoor.

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina