hai, Seff maakt sinds gisteren een soort 'smak' bewegingen met zn mondje...nou ja een soort vissenbekje... ik kan het niet goed uitleggen maar het valt me dus op dat hij het best vaak doet, ik vroeg me af wat dit kan zijn..? Liefs Emmie
Anouk doet dat nu ook al zo'n week. Heeft Seff al tandjes? Volgens mij komt dit namelijk doordat ze net tandjes heeft gekregen. Liefs, Duveldraakje
nee Seff heeft nog geen tandjes..ik check regelmatig even, wel een beetje hobbbelig, maar verder nog niks te zien! maar ja misschien heeft het daar inderdaad wel wat mee te maken! ik vroeg het me gewoon af... thanx xx
Hier doet Youri dat ook sinds een maand of 7 en elke keer als hij wat nieuws heeft geleerd met zijn mond, dan blijft hij het doen. Hij weet nu dat hij kan klikken met zijn tong, dus dat doet hij nu weer. Ik denk dat je mannetje het gewoon leuk vind om te doen
haha ja dat kan ook! En hij heeft ook sinds een paar dagen het nep huilen ondekt, soms met waterige oogjes erbij! doen jullie kids dat ook? liefs emmie
Ik denk ook dat het tandjes zijn, dat die eraan komen. Merel zuigt de lippen naar binnen, maakt rare geluiden, vissbekje trekt ze enz. Nep huilen ken ik (nog) niet van Merel.