Helaas...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Koeky, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ben in november gestopt met de pil, en sinds dien ook aan het klussen. Nu zag het er deze maand heel goed uit, ik was er eigenlijk ook sinds het begin van deze maand ook niet echt meebezig. Ik had al besloten dat het toch niet ging lukken, dus waarom mezelf druk maken.

Ik voelde me 2 weken wat raar, als ik de trap afliep leek het wel als of me borsten zowat van de grond zo me gezicht in stuiterden en of ze er ieder moment af konden scheuren, als je ze aanraakte deden ze zeer. Ik was (en ben nog steeds) zeer duizelig, huilerig, last van me buik. Ik moest ongesteld worden op woensdag nou dan wordt ik het meestal een dag of 2 eerder.

Vreemd genoeg werd ik niet ongesteld, ook op woensdag, de duivel bleef weg. Heel raar en onwerkelijk allemaal, dus uiteindelijk donderdag de test gedaan. en na 10 minuten onzekerheid. Ja hoor, we konden een hele lichte streep zien. Ik was helemaal door het dolle heen, we gingen naar zandvoort voor een lang weekend. En tot mijn grote spijt werd ik zondag ongesteld. Dus besloot na 2 dagen flink huilen en balen naar de HA te gaan. Die verwees me gelijk door naar de gyne, en heeft gelijk een afspraak gemaakt voor vandaag.

Daar ben ik inmiddels ook geweest, ik heb een inwendige echo gehad dat viel me eigenlijk 100% mee. Je moet je goed ontspannen dan komt alles goed. Helaas was er niets meer van een zwangerschap te zien, en verder keek ze gelijk me eierstokken na e.d. dat ziet er allemaal goed uit. Ik moest wel gelijk weer een test doen om te kijken wat me HCG op dat moment was, omdat de zwangerschap misschien ergens ander nog zou kunnen zitten waar zij niet goed konden kijken met de echo, maar die wees uit dat ik niet zwanger meer ben. :(

Dus ben een beetje verdrietig. Maar ik vind het toch wel fijn om te zien dat er dit soort forums zijn waar je je verdriet even van je af kunt schrijven en met andere lotgenoten in contact kan komen.

- xx - Koeky

2. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    heel erg veel sterkte toegewenst

xx jessey

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank je.

En jij zo te zien aan je balk veel succes met testen vandaag.

- xx - Koeky

4. Niet meer actief

heel veel sterkte toe gewenst in deze moeilijke tijd

groetjes babyblues

5. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    dank je

ga alleen nog niet testen omdat dit me eerste maand is zonder pil, dus denk dat de ongi op zich laat wachten

xx jessey'

6. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Bij mij liet dat ook op zich wachten de eerste maand, cyclus moet zich idd aanpassen.

dank je babyblues.

- xx - Koeky

7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Heel veel sterkte meid!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank je Divi.

Ik vraag me af of dat machteloze gevoel weg gaat.

- xx - Koeky

9. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    hey, het hulpeloze gevoel wordt wel minder hoor, maar ik blijf ook af en toe van die momenten hebben dat ik gewoon even liever alleen ben. Ik heb zelf een molazwangerschap gehad en twee weken geleden een miskraam na 7 weken zwangerschap.

Maar net als wat je zegt is het heel fijn om hier je verhaal even kwijt te kunnen! Lucht in ieder geval weer een beetje op, toch?

Veel sterkte! Liefs, Angela

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Het lucht zeker op ja. Ik ben ook stom genoeg vanmiddag gewoon weer gaan werken toen ik bij de gyn vandaan kwam en heb de hele middag, huil nummers :({|= zitten draaien. Gelukkig zit ik alleen op de kamer. :)

- xx -
    Koeky

11. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel sterkte meis.
    Liefs, mussie

12. Sweety77

Sweety77 Lid

11 nov 2005
    19
    0
    0
    administratief medewerker
    Hoi,

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen. Ik weet namelijk hoe het voelt om een echo te krijgen en dat te horen, dat er niks is te zien. Ik had helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben dus ook met spoed geopereerd geweest.

Genoeg over mij....

Heeel veel sterkte gewenst!

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi Sweety,

Jij ook heel veel sterkte, ik heb net je verhaal gelezen. Wat erg voor je. Het is een schrale troost, maar je hebt in iedergeval je eierstok nog.

Het valt mij trouwens ook op waar je maar kijkt overal zijn baby's, baby's op tv, collega's die zwanger zijn. Overal waar je kijkt zie je ze. :confused: En dan ben je gelukkig voor de mensen want je gunt het iedereen, maar het doet ontzettend zeer.

- xx -
    Koeky

14. Bandietje

Bandietje Lid

2 okt 2006
    50
    0
    0
    Hoi, heel herkenbaar gevoel. Op mijn werk zijn ook veel vrouwen die zwanger zijn of net een baby hebben gekregen. En ik gun het ze echt van harte, eerlijk waar, maar een steek van jaloezie is mij ook zeker niet vreemd moet ik zeggen. :oops:
    Sterkte ermee.

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi,

Het voelt inderdaad als jaloezie, ondanks ik helemaal geen jaloers mens ben. Normaal vind ik het allemaal prima, maar dit steekt echt.

- xx -
    Koeky

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja, dat het steekt herken ik erg goed. Je gunt het andere echt, maar je voelt je wel verdrietig dat het bij jou nog niet zover is terwijl je er al zo dicht bij was.....

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Je bent er goed ziek van als je idd zo dicht bij bent geweest. Maar we gaan weer op voor de volgende ronde, en hopen dat het dan raak is. Ik weet eigenlijk niet eens of dat nu al kan? Weet iemand dat?

- xx -
    Koeky

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn gyn zei 1 menstruatie afwachten. Ik heb het niet gedaan. Kon het gewoon niet... Ik denk als het zo moet zijn, dan moet het zo zijn. Vrijdag a.s. is mijn NOD. Ik ga echter nergens vanuit.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

De gyn heeft verder eigenlijk niets gezegt, ik kan nl. eigenlijk ook niet wachten.

Ik ga ook maar nergens vanuit, is ook beter voor je mentale gestel.

- xx -
    Koeky

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik heb trouwens last van witte slijmerige afscheiding weet iemand wat dat kan zijn?

- xx-

Koeky

Deel Deze Pagina