Onze dochter is helaas met 32 weken overleden in mijn buik. Ze is inmiddels begraven en nu zijn we aan t zoeken naar een steen/monument. Het liefst willen we iets van glas maar dat is behoorlijk duur. Wat ik kan vinden zit rond de 2000/3000 euro. Misschien heeft iemand tips waar ik het goedkoper kan vinden? Ze is t waard hoor daar niet van maar ik begreep van de begrafenisondernemer dat er ontzettend veel prijsverschil is op dit gebied.
Allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies. Is er geen graveur van glas bij jullie in de buurt te vinden? Misschien kan je zo ook een persoonlijke grafsteen creeëren, maar of dat wat prijs betreft iets verschilt weet ik niet..
Onze *dochter hebben we ook begraven en we waren verzekerd bij de Monuta en het grafmonumentje zat ook bij het verzekerde bedrag in. Ik geloof dat ie van ons zo rond de 1500 euro was, en hij is ook van glas. We hebben ons glasmonumentje van De Weijs Natuursteen, grafstenen, gedenkmonumenten Groningen - Grafmonumenten in Groningen uit Winschoten. Helemaal zelf ontworpen.
al iets gevonden?? Kijk anders eens hier Decosect.com bij teksten. voor 70 euro ben je klaar en super mooi!