last van rug en stuitje enz..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bernice, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernice

Bernice Nieuw lid

9 jul 2008
    2
    0
    0
    zwolle
    hoii ik ben Bernice en nieuw hier moet nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt...

ik heb een vraagje, k ben nu 20 weken zwanger en heb al sinds mn 12de week heel veel last met mijn stuitje en mn rug .. vooral mijn stuitje soms is het zo erg dat ik niet goed op kan staan..
    verder heb ik ook echt heel erg last van uitslag, acne op mijn rug borst en gezicht.. is hier tegen iets te doen ? ik zit nog maar op de helft maar als het nog erger wordt met mijn rug en stuitje.. ik heb ook al cup maat h ik heb meer last dan plezier :( wie weet iets
    Bernice

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Aan de uitslag en pukkeltjes is helaas weinig te doen. Dit komt door de zwangerschapshormonen. Indien het jeukt moet je dit wel even aangeven bij je velsokundige de volgende controle.
    Voor je rug en stuit klachten is het verstandig naar een fysiotherapeut te gaan.D oor de zwangerschap word je kraakbeen weker en ontstaat er meer beweging in je heupen en bekken. Ook veranderd de stand van je rug gedurende de zwangerschap. Je kan hier naar toe zonder tussenkomst van een huisarts of verloskundige.

Imke

Deel Deze Pagina