Morgen uitgerekend. En vandaag al de heledag wel harde buiken. Ook wel drukend gevoel van onder (maar dat al een poosje). Nu heb ik het een beetje getimed en er zit soms ongeveer 5 minuten tussen soms weer wat langer. Maar vaak niet langer dan 10 minuten. Ze doen niet zo heel veel pijn. Wanneer zouden jullie verloskundige bellen?
Oeff spannend meid. Ik heb met de tweede gebeld toen de weeen voor mijn gevoel echt wat heftige verder. Dit was zo om de drie minuten. Volgens hem zou het nog wel tot de ochtend duren, als het door zou zetten. ( dit was rond twaalven) iets na 1 is ze geboren. Succes meid.
Oh spannend, ik had waarschijnlijk al gebeld. (Omdat het rete spannend is en de eerste ) Bij twijfel kan je altijd bellen lijkt me , al is het om even kort te overleggen wanneer je weer moet bellen en de verloskundige op de hoogte is . Gelijk langs komen hoeft natuurlijk niet . Kreeg op zo'n info avond te horen dat zulke voortekenen en werkelijke bevalling zo 2 dagen later kan zijn. Maargoed, er bestaan ook stort bevallingen Succes zet hem op
Spannend !!! Ik had eigenlijk te laat gebeld . M'n weeën kwamen zo onregelmatig . Maar op het moment dat m'n weeën zeer gingen doen braken m'n vliezen en toen de verloskundige gebeld zij was er na ongeveer 20 minuten en toen bleek ik al op zo goed als 10 cm te zitten.... Dus ik zou zeggen hou je niet teveel aan dat protocol van dat ze een uur lang om de 3 a 4 minuten moeten komen en 1 minuut moeten duren voor je belt ! Maar luister naar je lichaam En bellen kan altijd Succes
Net wezen douchen. Harde buiken blijven. Soms steken in de lies. Verlies ook wat bloed en slijm. Toch verloskundige bellen denk ik?!
Ik ben benieuwd of het heeft doorgezet bij je! Ik ben morgen uitgerekend, jeetje wat is de tijd toch snel gegaan.. Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan en dat je misschien wel de kleine al in je handen hebt
Ik zou even wachten. Bij mij begon het gelijk met om de 5 minuten. Na een aantal uren zakte het wat af en werden ze onregelmatig. Vanaf t begin (na uurtje of 3 vreselijk pijnlijk en eigenlijk al niet leuk meer. Pas na 14 uur gebeld en toen pas op een halve centimeter. Na ruim 24 uur pas op 3 en na breken van vliezen (kunstmatig) ging er pas wat gebeuren. Als het allemaal goed voelt nog zou ik wachten op wanneer het elke 3 minuten is en meer dan een minuut aanhouden. En bij twijfel gewoon bellen. Het moet voor jou goed voelen. Bloed en slijm betekend niet perse dat het gestart is. Mijn schoonzusje had dit bijvoorbeeld al een week voor ds bevalling.
Je kunt sowieso altijd bellen om advies. Mijn verloskundige zei altijd je moet heel laagdrempelig bellen! Beter 1× te vaak gebeld dan dat je in de onzekerheid zit en er bv niet van kunt slapen. Succes!! Zou toch bijzonder zijn, bevallen op je uitgerekende datum
Vammiddag toch gebeld. Ze zijn wezen kijken en het deed wel iets. Vanavond zonet zijn ze weer wezen kijken en toen 3 cm ontsluiten. Afgesproken omdat de dienst overgenomen word dat straks de verloskundige weer kom kijken en dan rustig na ziekenhuis. (Ga in ziekenhuis bevallen omdat flat zonder lift enz). Spanned