Is t begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jipje, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hoi hoi..
    Vanmiddag rond 4 uur gestript. Een paar uur daarna kreeg ik wat harde buiken die wat gevoelig waren.
    Ondertussen lig ik met onregelmatige weeën?? in bed.. Ze doen best veel zeer en de pijn zit m voornamelijk in mijn onderrug. Ze zijn pijnlijk, gaan ook steeds meer zeer doen... Zou t begonnen zijn, of zijn dit gewoon pijnlijke harde buiken? Zit de pijn bij harde buiken ook in je onderrug? Bij mijn eerste bevalling ben ik ingeleid en heeft het nooit echt opgebouwd, dat was gelijk volle bak, dus weet niet zo goed wat te verwachten

2. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Dat klinkt als rugweeën. Die doen venijnig zeer.

Hopelijk komen ze snel regelmatiger.

Veel succes met de bevalling.

3. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Ik hoop het voor je! Hier ook ingeleid dus durf het niet te zeggen. Heel veel succes! X

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Helaas heeft t niet doorgezet.. Ze werden een stuk pijnlijker, maar vannacht zakte het af. Flink balen!

5. puissant

puissant Niet meer actief

o balen zeg, dat lijkt me zooo frustrerend hé... dat je denkt dat het begint en het steeds afzwakt. Sterkte met het lange wachten.... nu lijkt het heel lang, als het kind er is en je kijkt terug dan vliegt de tijd weer.

6. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ja was idd flink balen.. Vanmiddag ook nog maar even terug naar bed als mijn dochtertje gaat slapen. Was een kort nachtje :p

7. puissant

puissant Niet meer actief

Jipje... Ben benieuwd of er al wat is...

Deel Deze Pagina