Zie jij je vrienden vaak?

Discussion in 'De lounge' started by ikke84, May 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    N.A.V topic red jij alles in 24 uur/ sociale contacten.

Dus hoevaak heb je contact met deze vrienden?.

Ik heb verschillende vrienden met en zonder kinderen

1) vriendin (ken ik al 20 jaar) en haar vriend zie ik ong 1x in de maand(soms vaker)
    daarnaast hyven we vaak.
    2) vriendin met kinderen zie ik ong 1x in de 3/4 maanden daarnaast enkelt hyven of smsen.
    3) vriendin ( vrijgezel) zie ik 2x per week ( we eten elke week bij elkaar en in het weekend)
    4) vriendin en vriend ( relatie) zie ik 1x in de week (bij uitgaan) en daarnst enkelt ook wel eens maar meestal in het weekend.
    5) vriend ook alleen in het weekend.
    6) vriend (heeft een relatie) soms elke maand maar soms ook wel een half jaar niet (zo gaat dat al jaren :D)
    7 vriendin (heeft een relatie) ong 1x in de 3 maanden, daarnaast niet veel contact (we hebben niet echt een klik meer)
    8) vriendin (heeft een relatie) 1x in de 2 maanden komen we bijelkaar, en ong 1x in de 2 weken komen we elkaar tegen (wonen ind e zelfde stad)

en jullie?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Beetje hetzelfde. Ik heb een aantal vrienden met en zonder kids en met elk spreek ik ca 1 keer per maand, sommige eens per 2/3 maanden af. Zo heb je zo onderhand toch (2) wekelijks een vrienden afspraak. Wel geregeld contact per telefoon, sms/ hyven etc.
    Weekenden zijn meestal voor gezin en familie.

3. namya

namya Niet meer actief

ik heb 3 vriendinnen, 2 op loopafstand en 1 op 5 minuutjes rijden dus ja zie ze wel regelmatig...

2 van de 3 hebben kinderen dus met hun spreek ik vaak 's morgens af als de kids op de psz/creche zijn en met die vriendin zonder kids spreek ik vaak 's avonds af of in de weekenden..

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

1 vrijgezelle vriendin zie ik meestal 1 keer in de week en daar ga ik ook mee op stap
    1 vriendin met 2 kids zie ik niet zo vaak ( 1 keer in de 2 maanden )maar spreek ik vaak op msn
    1 vriendin met kind ga ik vaker mee naar ballorig of zoiets

dan nog veel kennisjes die ik vaak zie maar niet zo dat we dagelijks bellen of zo , maar dan gaan we vaker koffiedrinken ..

Dan nog veel familie die ik zie , zusje waar ik dagelijks mee optrek en dan nog wat nichtjes of zo ...

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,032
    1,853
    113
    Provincie Groningen
    Mijn vriendinnen zie ik zo'n 1 á 2x per 2 weken.
    Mensen die wat verder weg wonen iets minder vaak.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    De dichtstbijzijnde vriendin woont nog op ruim driekwartier rijden van mij vandaan, de rest is zelfs een uur rijden of nog langer, dus het wisselt nogal hoe vaak ik ze zie, maar er gaat toch snel alweer een week of 6 over heen. Verder mailen we en bellen we tussendoor.
    Hier in de omgeving heb ik wel wat kennissen (ik noem niet snel iemand een vriendin) die ik wat vaker zie. Ik ben een jaar geleden verhuisd, dus ik ken hier nog niet zo heel veel mensen.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zie mijn vrienden die in de buurt wonen zo'n 2 a 3x per maand en die verder weg wonen wat minder vaak helaas.

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb eigenlijk niet zoveel vrienden... 1 gezamenlijke vriend van ons, ongeveer 1x per week, en dan m'n beste vriendin, die zie ik soms maar 1x per 2 maanden.
    Maar het is altijd weer als vanouds. :D

Ik spreek m'n forumvriendinnetjes nog het meeste. :D

9. luuus

luuus Niet meer actief

dat is echt heel verschillend hier, zo zie ik ze elke week en dan een maand niet. is maar net hoe druk we het hebben enz..:D

10. Revit

Revit Niet meer actief

Ik zie mijn beste vriend standaard 1 x per week, soms vaker. De rest van mijn vrienden zie ik ook 1 x in de week, soms 1 x in de 2 weken.

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    hmmmzz heb eigenlijk nog maar 3 a 4 vriendinnen :D
    1 zie ik nooit maar spreek ik wel regelmatig
    1 zie ik alleen met verjaardagen of spreek ik af en toe door de tel
    1 komt regelmatig op bezoek
    en eentje ga ik weleens met de kids wat leuks doen maar niet regelmatig :D

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Wekelijks :D
    En dagelijks met mijn beste vriendin bellen of smsen. En met mijn andere vriendinnen heb ik ook wekelijks contact en we zien elkaar ook regelmatig.
    We gaan vaak met een groep meiden stappen en tussendoor gaan we gezellig bij elkaar wat drinken of we doen wat leuks met de kids erbij. Maar 9 vd 10 keer is het gewoon 's avonds wat drinken en lekker kletsen.

13. EmyD

EmyD Niet meer actief

Wij hebben een hele gezellige vriendengroep die ik 1-3x in de week zie. De een wel vaker dan de ander, ze hebben allemaal kinderen.
    Buiten de vriendengroep heb ik 1 vriendin die ik al heel lang ken. Ze is vorig jaar verhuisd en nu zie ik haar helaas niet zo vaak. Ik moet er zeker binnenkort nodig eens langs!

14. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Sinds onze laatste aanwinst erbij is, zie ik helemaal niemand meer.. heel erg vreemd ik weet het maar toch is het zo.

Share This Page