Mijn dochter heeft vanochtend een fijne spuitluier in de maxo cosi gehad en nu kan de bekleding wel een wasbeurt gebruiken. Ik heb de bekleding nu bijna in zijn geheel los gehaald, maar snap niet hoe ik de onderste banden er uit moet halen. Ik heb er even een foto bij geplaatst zodat jullie begrijpen wat ik bedoel. Het zijn zeg maar de hengsels waar je de banden mee strak trekt. Wie kan deze onhandige troela helpen !
Je kunt het niet loshalen!?!?!?! Belachelijk he... Je moet het dus in een emmer met sop hangen met de maxicosi er nog aan vast. Succes ermee!
eeuh ik weet niet meer precies hoe ik het eraf heb gehaald maar het kan er zeker wel af hoor , ik was hem altijd in de machine uit... en daar stop ik toch echt de maxi cosi niet bij in
als het goed is, zit er onder het kunststof stoeltje, een soort van haakje aan beide zijden (2 cm van mekaar ongeveer) en dan schuif je het er zo vanaf en dan kan de bekleding er helemaal vanaf.......en dan heerlijk gewassen worden en weer fris en fruitig ruiken tot aan de volgende spuitluier!
Huh das apart... Ik heb toen ik een nieuwe hoes over de andere wilde doen overal gezocht of de hoes eraf kon en overal zeiden ze dat het niet mogelijk was. Miss komt het omdat ik een wat ouder model heb. Ik hoop voor je dat die van jou er dan wel af kan want dat is toch een stuk makkelijker wassen haha!
Welke maxicosi heb je? Wij hebben de cabriofix en daarbij gaat 't op de manier die wuppie beschrijft.
ik heb daar ook heel lang naar zitten kijken en aan zitten prutsen hoe ik dát stukje los kon maken... en toen bleek het zó simpel te zijn . Het zit niet eens écht vast dus...
Daar staat een nogal vage en algemene beschrijving in, waar je echt geen bal aan hebt. Het was inderdaad zoals Athina al schreef. Na lang gepruts had ik het opgegeven. Treesman komt thuis en geeft er één ruk aan en voila . De haakjes heeft hij denk ik gemist, maar nu weet ik in ieder geval hoe het er weer omheen moet. Wat een gepruts zeg die bekleding!
ik moet bekennen dat ik daar ook nog bang voor was... dat ik naderhand niet meer wist hoe alles vast moest! Zoveel verstopte haakjes en dingetjes waar het achter en doorheen/omheen moet . Ik was dan ook vast besloten het m'n man te laten doen (die het ook al eens gedaan had) maarja, ik had te weinig geduld , gelukkig lukte het allemaal wel, maar wel een gepriegel hoor.
Hij ligt nu schoon en droog voor me en ben van plan om er weer omheen te gaan wurmen. Ik heb het gevoel alsof ik de mount everest moet gaan beklimmen .
Volgens de gebruiksaanwijzing zijn er 8 haakjes. Ik heb er maar vier gevonden... De hoes zit vast, dus ik vind het wel prima. Ik weet niet of ik nu trots op mezelf mag zijn. Een beetje dan .