wij twijfelen tussen de Mutsy Slider en de Stokke. kindje kan in het zitgedeelte naar je toe gezet worden, zijn hoog, Mutsy Slider vindt ik er gewoon SUPER uitzien...leuke kleurtjes. Stokke ook leuke kleurtjes maar ben niet helemaal weg van het model als het zitje er eenmaal in komt, met bak vindt ik ´m wel mooi. bugabooo: vreselijk, die kleine wieltjes ervoor, en de bak is erg laag. Quinny Buzz: lijkt me niet sterk, hoor ook altijd een krakend geluid als iemand met dat ding voorbij komt lopen. Quinny speedi/ Urban Jungle: onhandig kindje kan niet recht op zitten/ ik zie die kinderen altijd voorover hangen in die wagens lijkt me niet goed voor de rug. Joolz/koelstra: gewoon niet mooi! wat zijn jullie ervaringen met de kinderwagens? we gaan er pas een kopen als we het geslacht weten, dan weten we welke kleur het wordt....dus dat duurd nog even dan heb ik alle tijd om jullie ervaringen te lezen.
wij hebben een maxi cosi mura 4, echt een hele fijne wagen, heel wendbaar, stevig, stabiel, en ik vind het een mooi model. De wagenbak is heel groot waardoor ze lang in de wasgen passen en het zitje kan twee kanten op gezet worden. Enige nadeel is dat ie ook opgevouwen vrij groot blijft en behoorlijk zwaar is.
Wij hebben de Mutsy Transporter. Beetje hetzelfde als de Slider, alleen kan de wandelwageninzet niet naar je toe, maar dat vonden wij ook echt helemaal niet belangrijk, dus vandaar de Transporter ipv bijv. de duurdere Slider. De Stokke vind ik eerlijk gezegd echt heel erg lelijk. Net een rijdende barkruk. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
mee eens, en deze heb ik ook. bevalt toe nu toe toch prima. hij is ook heel compact als hij ingeklapt is (past ik de kofferbak van mijn ford ka)
Hij bevalt mij ook prima idd. Het is een heerlijke wagen om mee te lopen. Stevig en wendbaar en niet van die onhandige kleine wieltjes aan de voorkant. En hij vouwt klein op idd. Wij moeten wel de achterwielen eraf halen om 'm in de kofferbak te passen, maar dat gaat echt super makkelijk.
De Stokke vind je of mooi, of lelijk (wij vinden hem mooi), maar het is voor ons in echt een superwagen! We zijn er na ruim een jaar intensief gebruik in elk geval nog steeds elke dag blij mee. Hij is wendbaar, stabiel, gemakkelijk om te besturen en vooral lekker hoog. Het enige nadeel vind ik het harnasje, dat kan ik lastig goed instellen. Maar ik geloof dat ze dat in het nieuwe model hebben verbeterd?
Hier ook een mutsy, maar dan de 4-rider. Wilde ook eerst de slider (die paars met zwarte), alleen manlief is 2m, en de 4-rider kan net een standje hoger met de duwstang. Verder nog geen ervaring ermee.
urban jungle! Topwagen wat je zegt dat je kindjes altijd voorover ziet hangen snap ik niet helemaal. Wat ik wel zie is dat veel mensen die spanband achter niet strak genoeg hebben zitten en de flappen aan de voorkant van de zitting hebben als ze zitting naar voren zit. ALs je die flappen (die ervoor zorgen dat je kunt liggen) achter de zitting vouwt en de band goed aantrekt zit je kindje heel recht. Mn dochter zit er beter in dan in de mutsy 4rider. De urban heeft namelijk een verkleiner voor de bandjes bij de beupen en kruis, ze zakt dus niet naar beneden, wat ze in de mutsy wel deed. Dan erbij heeft de mutsy (zeker de slider) een hele kleine zitting en helaas werkte dat hier niet. Mn dochter is erg lang en kwam dus al snel met t hoofdje boven de zitting uit, dus lekker zitten/ hangen/ slapen was er niet meer bij helaas.
ik zag er gisteren weer een en vooral met de wandelwageninzet vind ik het zo'n rare wagen! Is echt een wagen die je OF heel mooi vindt OF heel lelijk
wij hebben een quinny buzz 4 ben er helemaal happy mee.. kan niet wachten tot ik ermee kan lopen hihihi.. (doe ik nu af en toe wel eens hoor heen en weer in zijn kamertje wel een hele 2 meter hahaha)
Wij hebben maxi cosi mura 3. Nog niet echt gebruikt maar inderdaad gekocht omdat hij lekker stabiel is en een grote bak heeft en natuurlijk vonden we hem mooi!
Wij hebben de bugaboo. Een wagen die mijn vriend ook vreselijk vond in 1e instantie omdat ie em niet mooi vond en erg laag. Maar je moet ook kijken welke het meest handige is voor jullie gebruik: Wij wilden graag een kinderwagen met een redelijk grote bak. Ergens denken we namelijk dat we een groot kindje krijgen (allebei groot bij geboorte) en aangezien we de winter ingaan is het toch fijn dat ons kindje er lang in kan liggen als we gaan wandelen. Grote bak hebben vooral de maxi cosi mura en de bugaboo. We gingen dus naar de winkel voor de maxi cosi mura 4. Helemaal enthousiast. Tót we de wagen wilde inklappen en wilde optillen. Toch best heel zwaar! Voor een kleine boodschap zou ik niet iedere keer dat ding meesjouwen, dan zou ik (zodra het kindje oud genoeg is) eerder een makkelijke buggy meenemen). Toen kwam de verkoper dus met de bugaboo. Die hadden we echt binnen een sec. ingeklapt (is natuurlijk ook handigheid bij de mura) en het gewicht was minder dan de helft van de mura! Dus echt een groot voordeel. Toen ook nog het verschil in sturen gevoeld. De bugaboo bestuur je met 1 vinger. Dus moest zelfs mijn vriend toegeven dat ie véél meer voordelen had. Ook nog andere kinderwagens geprobeerd. Maar geen vonden we zo fijn sturen en zo licht als de bugaboo. Buiten alle andere voordelen die voor ons minder belangrijk zijn (aerosleep erin, ze zijn juist zo laag ivm bepaalde vering/en iets wat goed is voor het ruggetje van de baby, hij is heel klein inklapbaar en nog wat dingen) was de bugaboo voor ons de beste keus. ONDANKS dat we naar de winkel gingen met het idee dat het juist niet de bugaboo ging worden. Oftewel: je moet gewoon kijken wat voor jullie de meeste voordelen heeft, waarvoor wil je de wagen gebruiken (bos, stad etc?) en kun je em makkelijk je auto in en uit tillen? Veel succes met jullie keuze!
Wij hebben ook de Bugaboo!! Hij is super wendbaar, inderdaad bestuurbaar met 1 vinger (waarschijnlijk juist door de 2 kleinere wieltjes voorop) en heel klein opvouwbaar. Daarnaast vinden wij hem ook gewoon stoer met veel leuke kleuren mogelijk. Maar ik zou je ook aanraden om een winkel binnen te stappen en wat 'proefritjes' te gaan maken , hoe suf dat ook kan voelen. Het kan veel duidelijk maken!
Bekijk bijlage 93976 en dit is die van ons...vind hem echt fantastisch...wat betreft lage bak...tja...voor mij is het perfect..ben maar 1.60...en de stang is uitschuifbaar dus manlief loopt ook op goede hoogte! En die bak komt na ongeveer een half jaar niet meer terug..daarna vind ik em echt heel mooi als buggy zegmaar...in tegenstelling tot bijv Stokke...die vind ik alleen wat hebben met bak...maar daaarna... Tjaaa ohja En die stokke...past hier in Den Haag niet in de normale tram...alleen in de Randstadrail (metro achtig)
Hier ook een Quinny Buzz, ook ik loop vooralsnog er rondjes in huis mee Vind hem gewoon super leuk, en compact. Ik vind de Stokke en de Bugaboo echt afschuwelijk
Wij hebben de mutsy 4rider. Daarbij kan de wandelwagen inderdaad ook 2 kanten op. En hij kan helemaal plat. Ik weet eigenlijk niet wat het verschil is met de slider. Hij rijdt in ieder geval heel soepel. Ik vind het ook fijn dat de bak en de stang vrij hoog zijn, omdat we allebei redelijk lang zijn.
Ik heb nu de urban jungle, ik vind het echt een super wagen...ik loop veel in bos en op het strand en daar is ie helemaal super voor, ik loop zowiezo veel en ook als mannetje in slaapt valt ligt ie heerlijk. Omdat ik zoveel wandel heb ik besloten om voor volgende kindje een duo wagen te nemen, en ik heb gekozen voor de Icandy het lijkt me een super handige wagen....maar dat zal ik pas in november in de praktijk ervaren.. Maar wat meer mensen zeggen je moet naar jou persoonlijke situatie kijken, succes met beslissen..
Wij hebben na eerst een quinny buzz te hebben gehad (niet tevreden) nu een easy walker. Heerlijke robuuste wagen (we wonen bij het bos) met als enig nadeel dat het zitje niet naar je toe kan. Al geloof ik dat mama daar meer problemen mee heeft, dan Milan. Dan vind het wel goed zo!!
Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4. Nog niet in gebruik, maar wel al heel blij mee...! - Heeft 4 wielen - Heeft grote wielen - Zitje kan beide kanten opgeplaatst worden - Zigedeelte kan bijna helemaal plat (zonder dat het beengedeelte mee omhoog gaat) - Grote wandelwagenbak - Duwstang kan goed hoog - Ziet mooi uit!