Al een paar weken heb ik een pijnlijke plek onder mijn rechterborst. Omdat ik ook een hoge bloeddruk had is de verloskundige hier al van op de hoogte, maar het begint steeds pijnlijker te worden lijkt het wel. Kan het zo vroeg al een gekneusde rib zijn of moet ik me toch meer zorgen maken?
Vlg mijn vlk (ik heb mn snachts pijnlijke steken/krampen achter mijn re-ribben, aanvalsgewijs, kan dat komen doordat de bovenste banden van je baarmoeder uitrekken, waardoor er een zenuw onder je re-borst/ribben geirriteerd raakt. Die zenuw kan heel akelige pijn geven. Zij herkende mijn klacht omdat ze het tijdens haar zwangerschappen ook had. Maar als je bekend bent met hoge bloeddruk moeten ze het wel in de gaten houden.
Bij mij zijn het geen steken helaas, het is eigenlijk wel redelijk constant en af en toe wat erger. Meer een zeurende pijn zeg maar.
Jeetje, precies wat ik dus aanvalsgewijs ook heb gehad Laatste tijd veel minder, maar kon er al niet zo veel over vinden op internet. Gelukkig lage bloeddruk.