Dag dames, Wie kan mij helpen, we proberen voor de eerste keer zwanger te worden, we zitten in de eerste ronde en heb wat vage klachten. Enorm gevoelige tepels Vlage van misselijkheid Pukkeltjes in mn gezicht Maagzuur en verstopping. Ik weet niet of dit nu verschijnselen zijn van het ontpillen of dat ik zwanger ben. En vanaf wanneer kan ik testen ben erg nieuwsgierig
Over 7 dagen, aan je banner te zien Succes! Hoop voor je dat het raak is, maar hou er rekening mee dat er ook een grote kans is dat je aan het ontpillen bent!
het kan idd beiden kanten op meid ik zou nog ongeveer 7 dagen wachten met testen heel veel succes, hopelijk is het raak
Hoop er niet teveel op, ik had deze verschijnselen ook toen ik net gestopt was met de pil. Wil niets zeggen, je kan natuurlijk zwanger zijn. Ik zou nog even wachten met testen.
Ik had in de 2e ronde ook veel van die 'symptomen' en was toen overtuigd van zwanger zijn...maar helaas niet. Nu voel ik bijna niets en word ik niet ongi..dus tja, het kan van alles zijn. Maar ik duim voor je dat het raak is!
ik heb het ook dit is ook onze eerste ronde en heb gigantiche zere tepels, steken onder in me buik, zit ook verstopt, en heb in een keer weer last van aambeien . heb ik overgehouden van mijn bevalling van me zoontje. en afentoe misselijk. maar ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, dan is de teleurstelling des te groter. dus ga ik er maar vanuit dat het ontpillen is. liefs diane
Hai, ik had het ook bij mijn eerste ronde, kan er dus heel goed bij horen! Over een week kan je testen, succes!
ik hoop voor je dat er een positieve test uit komt. we zijn zelf ook al even bezig, bij mij hebben de kwalen die je op noemt allemaal met ontpillen te maken.. hoe meer je erover leest, heb ik zelf gemerkt, hoe meer je het kunt plaatsen. Nogmaals hopelijk test je positief!