Na de geboorte van onze jongste heb ik de mirena laten zetten. Nu heb ik eigenlijk weinig bloedverlies. Maar wel merk ik dat ik zeg maar als ik mijn vruchtbare periode zou moeten hebben, mega veel slijm heb............. Hebben daar meer meiden last van? Is dat normaal?
Ik heb/had een 'normale cyclus' met de mirena. Dus ook met meer slijm rond de eisprong en een 'menstruatie'. Eigenlijk vergelijkbaar met toen ik de pil slikte. Nu de laatste tijd zoveel tussentijdse bloedingen (bijna elke week nu de afgelopen 2 maanden) dat ik het kreng eruit laat halen volgende week. Maar ik kan het natuurlijk niet vanuit hier bekijken, dus als je twijfelt zou ik het je ha vragen. Succes!
Ik heb hem nog niet zo lang, maar heb nog steeds elke dag bloedverlies en veel slijm rond vruchtbare periode, dus denk niet dat het iets abnormaals is...
In het begin had ik wel wat slijm maar niet mega veel zoals jij schrijft. Mijn menstruatie is na ongeveer een jaar helemaal gestopt maar daarvoor had ik nog 2 a 3 dagen in de maand bloedverlies maar zo weinig dat een inlegkruisje voldoende was.