ik zit met een vraagje zijn er hier mensen die zwanger zijn geworden met een staafje? ik heb een aantal maanden geleden een laten zetten maar nu heb ik zomaar ineens wat last van mijn arm en heb wat vreemde symptomen kan iemand mij vertellen hoe je erachter bent gekomen ondanks t staafje?
Misschien moet je lichaam er nog wat aan wennen? Ik heb m 5 jaar gehad. Ik werd niet meer ongesteld, heerlijk!
Wat heb je voor symptomen dan? Ik heb hem ook gehad en ik kon er gewoon niet zo goed tegen dus had ook allemaal symptomen maar niet zwanger
Ik heb hem twee keer gehad: voor mijn zwangerschap en erna. De eerste was helemaal perfect: niet meer ongesteld en geen last. De tweede: drama! 3 weken ongesteld, 1 week niet. En als ik niet ongesteld was was het 1 grote hormonen-roolercoaster. Dan leek ik wel zwanger. Het schijnt dat je er een half jaar aan moet wennen maar heb hem er weer uit laten halen. Dus wacht het half jaar nog even af...
Ik heb hem ook gehad en heb terwijl dat ik hem had denk ik 5 zwangerschapstesten gedaan! Zo raar voelde ik me door dat akelige ding! Alle 5 de keren niet zwanger overigens hoor! Hahaha! Maar heb hem er maar snel uit laten halen! Ik was op het einde bijna 3 weken achter elkaar ongesteld en dan een weekje niet...
hallo, ik heb hem ook gehad, en ik werd om de 2 weken ongesteld. dus heb hem na een jaar eruit gehaald
Enkele jaren geleden bij HA geweest... maar die raadde hem af, (en wilde hem absoluut niet zetten) wegens de grote groepen vrouwen die hiermee zwanger zijn geworden... en de vele rechtzaken tegen de fabrikant.... Als je vreemde klachten hebt.... zou ik maar eens een test gaan halen.... en indien een zwangerschap (nu) niet gewenst is... een ander voorbehoedsmiddel gaan gebruiken... succes...
heb hem 2x gehad! 2x 3 jaar dus... mijn zusjes en vriendinnen hebben er ook allemaal ene en wij hebben er echt helemaal geen klachten over nooit ongesteld en geen rare "gevoelens"