Dag Dames, We hebben afgelopen wo 12-02 een cryo terugplaatsing gekregen, 3dagen oud en 8cellig. Ik gebruik nu sinds 8 dagen utro, en op 07-02 ovitrelle gezet. Verder in eigen cyclus. Bij onze zoon ben ik de 8 weken misselijk geweest, gelukkig niet tot spugen. Gewoon constant zo'n weeïg gevoel en het idee dat je eten heel hoog zit. Dat heb ik sinds vanochtend dus ook...maar kan dit al van een zwangerschap zijn? Zijn er dames die dat al zó snel merkten?
Babbel, bij beide zwangerschappen ben ik wel een dag of 2 zo rond innesteling misselijk geweest. Niet heel erg, maar genoeg dat het me wel opviel . Het waren beide blasto's. Ik was bij beide 2 dagen na terugplaatsing misselijk. Wat trouwens wel wegtrok hoor. Had na 2 dagen licht misselijk nergens meer last van..... SPANNEND!!!!!! Ik duimmmmmmm!!!
Ik ben altijd misselijk in de wachtweken van de pregnyl/ovitrelle. Zelfs tot spugen aan toe zo'n 10 tot 24 uur na het zetten. Bij mij zei het dus niks. Maar ik hoop heel hard voor je dat het bij jou iets positiefs betekent. Sterkte met wachten
De 1e verse terugplaatsing wel Pregnyl gebruikt. Maar de 2e cryo terugplaatsing niet . En wel misselijk . Dus mij zei het wel wat .
Zonnestraal...ja heel spannend. Ging heel relaxed blijven, had ik besloten..maar wordt zo wel lastig. We wachten maar verder af Hooverphonic..Dank ja begrijp zeker dat je van de medische hormonen misselijk kan worden, vind het alleen gek dat het nu pas is.
Ik wordt ook vaak misselijk na de pregnyl, maar dat is dan met een dag of 5 a 6 echt wel over... Bij mn zwangerschappen kwam het dan pas met de 6 a 7 weken weer terug. Maar je leest hier toch wel regelmatig dat vrouwen al heel vroeg in hun zwangerschap misselijk zijn, dus het kan denk ik wel van een zwangerschap zijn. Je maag reageert dan dit keer gewoon heel overgevoelig op HCG (dat beloofd wat als je zwanger bent ). Ik ga heel hard voor je duimen!!
Nana..ja dat belooft idd wat! Bedankt voor het duimen Nephthys, nee dat weet ik. Het is nu ook nog veel te vroeg..Dank!
Wil toch nog even dit hier melden De misselijkheid is uiteindelijk maar 1 dag geweest en vandaag had ik deze: Dus toch innesteling geweest?!