Is het eigenlijk wel de bedoeling dat zodra een persoon een topic opent, dat topic nagenoeg altijd wel weer wordt gesloten? Het is toch geen spelletje, iedere keer een topic openen, en dan weer verzoek indienen om te laten sluiten...
Dat mag ts toch zelf weten, neem ik aan. Wanneer zij vind dat haar vraag is beantwoord of dat ze liever geen reacties meer wil, omdat ze vooral kwetsende beledigende reacties krijgt, is het toch fijn dat ze het kan laten sluiten...
Ik denk dat ik begrijp over wie het gaat TS, en eigenlijk vind ik ook dat mensen die op een hele rare manier aandacht vragen hier op het forum een keer aangesproken moeten worden door een modje. Want als je een raar topic opent kun je soms wat tegengas verwachten......
Voor een keer begrijp ik dat best hoor. Maar (bijna) ieder topic dat je opent laten sluiten, omdat bepaalde antwoorden je niet zinnen?
Volgens mij is die persoon die dit doet, niet erg snugger. Zoals ze op mij overkomt, heeft ze het (type) gedrag van iemand van 12. Dus of ze het expres doet....
Ik vind ook, ondanks de debiele reacties die er soms komen, dat een mod. TS er best op aan mag spreken. Op haar 'forum gedrag' zeg maar.
Ik heb zelf een forum beheert , ook daar werd ik regelmatig gevraagd of het topic gesloten kon worden, wij deden dat vrijwel nooit, ook niet als mensen "vervelend" waren, dan ben jij als mod of admin er om alles in goede banen te leiden
volgens mij is het topic van pakjes onder de boom zelfs verwijderd.... Maar goed..on topic... Het stoort mij niet echt als een topic starter het wil laten sluiten...ook niet vaak achter elkaar.
Beste Islah, Dank je voor je berichtje. Klopt, dat is zeker niet de bedoeling. We zijn er mee bezig. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl