verwijderen topics

Discussie in 'Over deze site' gestart door bereke, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo,

Klopt het dat er een aantal topics verwijderd werden?

Het is wel vervelend dat je de ene dag gewoon kunt lezen in een topic en het de volgende dag gewoon spoorloos is.

Kan er dan niet een melding van gemaakt worden in dit deel van het forum? Dan weten we, nadat we een hele tijd aan het zoeken zijn geweest achter een bepaald topic, dat we niet helemaal gek zijn en het topic echt bestaan heeft :p.

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Zijn de sex topics weer verwijderd?
    Ik vond al dat ze lang open bleven!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

blijkbaar wel haha

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dit keer ging het over een sextopic maar heb het al heel vaak ook bij andere topics gehad. Ineens foetsie... .

5. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Klopt, ik heb ook wel eens gehad dat ik serieus ging twijfelen aan mezelf!:)
    Ik weet ook niet meer wanneer een topic nu wel of niet mag..:(
    Ligt er maar net een beetje aan volgens mij...;)

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Dagelijks worden er meerdere berichten verwijderd en het plaatsen van een melding van elke verwijdering is niet te doen, sorry.

De TS krijgt, indien van toepassing, van ons wel een privé bericht dat het bericht is verwijderd.

Lotte

7. bereke

bereke Niet meer actief

Ja is begrijpelijk natuurlijk. Maar blijft vervelend ;).

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het gaat toch niet om berichten, maar om topics? Kan de link van het topic niet in de lijst blijven staan, met daar de vermelding dat ie verwijderd is (dus het topic zelf kan dan niet meer geopend worden)?

Waarom is het eigenlijk uberhaupt nodig om topics te verwijderen? Tenzij de inhoud echt niet door de beugel kan.

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    In een forum als ZP met duizenden berichten per dag, zou het ondoenlijk zijn links naar verwijderde topics in beeld te laten staan. Het overzicht zou er niet beter op worden.

Verwijderen van topics gebeurt alleen als ze in strijd zijn met de forumregels, waar je mee akkoord bent gegaan toen je lid werd.

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Verwijderen jullie zo vaak topics op een dag dan? ;) Volgens mij valt het wel mee met het storende overzicht. ;)

Maar goed, I don't care. Ik heb er geen last van. Dacht wel dat het gebruiksvriendelijker zou zijn.

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een vraag die hier wel mee te maken heeft. Waar vind ik de forumregels? Ik heb er pas naar gezocht maar kon ze niet vinden. Blijkbaar kijk ik met mijn neus, dus misschien kan iemand mij vertellen waar ze staan.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Haha die Bri. Is me laatst niet opgevallen dat jij met je neus kon kijken :D:D
    Maar zoals Dees ook al zegt....zover mogelijk naar beneden scrolen en dan even rechts onderin kijken ;)

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Eh.. bij mij staat 't links? ;)

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Klopt, het staat links (in het blokje). Maar het staat ook helemaal onderaan de pagina aan de rechterkant.

Lotte

16. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Hm, die topics waren dus te seksueel geladen van inhoud volgens de voorwaarden? Waar wordt de grens dan precies getrokken? Er zijn bijvoorbeeld ook topics over seks na de bevalling, met tips voor als het niet 123 lukt. Of topics over als je zelf een laag libido hebt, of je als je partner een laag libido heeft.

Is een topic met een seks gerelateerd probleem wel toegestaan, maar topics over triootjes en one night stands niet?

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Hoi,

Het is niet mogelijk precies aan te geven war de grens wordt getrokken. Elk onderwerp wordt afzonderlijk bekeken waarna we bepalen of het blijft staan of dat we het verwijderen. We kijken onder andere of het gerelateerd is aan de zwangerschap.

Lotte

18. Bri

Bri Niet meer actief

Gevonden!
    dank, ik zal weer 'ns naar de opticien... ;)

Deel Deze Pagina