hallo allemaal ik twijfel over de prikpil zal even van voor af aan beginnen heb al geruimde tijd de prikpil zeker al 5 jaar kan zelfs al langer zijn dat ik hem heb sinds een week of 3 heb ik in de onderbuik af en toe behoorlijke krampen ook moet ik sinds de laatste tijd heel heel erg vaak na de wc ik heb horen vertellen dat je door de prikpil als je die al een langere tijd gebruikt niet zwanger kan raken heb verder niet echt eetlust heb meer het idee dat mijn onderbuik opgeblazen is kan het toch zo zijn dat je door de prikpil zwanger kunt rakenhoor graag jullie reacties te gemoed
dan zal ik toch maar voor het zekere een test gaan halen heb het er met mijn vriend ook nog even over gehad want wist het allemaal niet heel zeker maar we hebben het altijd ook met eem condoom gedaan maar ik ga voor alle zekerheid dan toch maar een test kopen iemand een idee welke het beste te vertrouwen is?
Neehoor, het maakt niet uit welke je neemt. Die van de Kruidvat is over het algemeen heel duidelijk, maar andere merken ook. Die van Etos is wat minder dacht ik. Wat de uitkomst ook mag zijn, ik hoop dat je er gelukkig mee bent.
hallo heb net een test gehaald bij de kruidvat in een paars doosje de test wees uit dat hij goed was uitgevoerd in elk geval en er kwam maar een dwarsstreepje tevoorschijn NIET ZWANGER aan de ene kant is het voor mij een hele opluchting gisteren is het uitgegaan met mijn vriend hoe betrouwbaar zijn deze test? voor alle zekerheid maak ik toch een afspraak bij de huisarts behoorlijk last van mijn onderbuik en ben erg moe adviseren jullie om over een paar dagen nog een keer een test te doen of denken jullie dat ik in elk geval niet zwanger ben?
ik heb bij beide kids die van de kruitvat gehad en die zijn best betrouwbaar ik denk dat je dan idd even naar je huisarts kunt gaan