Stinkluiers!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lilo77, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind dat de luiers van ons dochtertje zo stinken. Dan denk ik dat ze een overvolle poepbroek heeft maar dan blijkt het slechts plas! Zowel bij bumblies als aldi heb ik dit nu ervaren. Herkent iemand dit en natuurlijk nog belangrijker welke luier heeft dit niet

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh, ik dacht dat je het over Pampers had....die stinken soms heel erg bij plasluiers. Maar ik gebruik tegenwoordig altijd Aldi luiers en daar ruik ik echt niets aan, bij alletwee mijn dochters niet....Weet je zeker dat het de luier is die je ruikt en niet de urine?

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja, wij hebben dit dus bij de kruidvat luiers heel erg, en denken er nu aan om toch maar de overstap terug op pampers te maken...

4. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Inderdaad wat al gezegd is, urine even nakijken is wel even verstandig om dat uit te sluiten.
    Wij gebruiken Kruidvat en bevalt super. Pampers bevallen ons niet want zoonlief was tot 3x toe (zeik) nat s'nachts en dat was met Pampers... ;) Een ander zal weer voor pampers kiezen, dat is zooooo moeilijk..

Maar wel ff die urine checken hoor.. ;)

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Urine na laten kijken!

Als de luiers van onze dochters zo ruiken dan heeft ze vaak blaasontsteking..

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik heb met aldi luiers nergens last van. Ik vond de pampers altijd zo stinken. Waarschijnlijk toch een sterke urinegeur.

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb het met de kruidvatluiers brrrr wat stinken die krengen. Met pampers(new born) nooit nergens last van gehad.

Die luiers van het kruidvat stonken zo erg dat ik dacht dat ze een blaasonsteking had.

8. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik gebruik al een tijdje luiers van de kruitvat en heb er geen problemen mee.
    Heb ook pampers en bumblies gehad maar daar was ze heel snel nat van bah.

Aldi heb ik nog niet geprobeerd

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik gebruik ook beide luiers, bumbli en aldi.
    maar ruik nooit de plasluiers.
    heb dat wel als ik pampers gebruik daar komt een chemische lucht vanaf als ze dan geplast heeft!

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier ook enorm stinken met Pampers.Met Kruitvat nergens last van en hij blijft gelukkig gewoon droog s'nachts!
    Voor de zekerheid even de urine laten nakijken.

11. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Wij hadden nergens last van bij kruidvat luiers midi
    En prees ze de hemel in...
    Nu we maxi maatje gebruiken ook gewoon van kruidvat.. Komt me toch een stank af!!!

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier ruik ik niks met Pampers maar wel met Kruidvat, die laatste ruiken soms heel muffig ofzo.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vind wegwerp luiers ook altijd enorm stinken. Zowel pampers als kruidvat, lidl, bumblies, etos... Wat heb ik nog meer geprobeerd? Een intense chemische geur waarbij je steeds denkt dat er gepoept is, maar 't maar een klein plasje is. Wij gebruiken naar volle tevredenheid wasbare luiers van bamboe en hebben hier alleen last van stinkgeur als het weer 's tijd is de luiers extra heet te wassen.

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    juist dit hebben wij dus ook!

15. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Wij gebruiken pampers, tot nu toe nog geen problemen mee gehad!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik dacht ook gelijk aan Pampers. Met Aldi niks geen last, hooguit een keer s morgens als ie bomvol zit en ze 'm de hele nacht om heeft gehad.

Deel Deze Pagina