Hallo dames! In december had een positieve test!! Ik ben om de 15de dec bevrucht! Dat was ook mijn vruchtbaarste dag. Ik heb vroeg getest dus ik wist het ook vroeg. Helaas is het niet mogen doorzetten. Precies een week overtijd was het vruchtje afgekomen. ( dus een nieuwe menstruatie begonnen). Deze maand ook gewoon door getelt als mijn menstruatie. 15 & 19 januari gemeenschap gehad, de 19de was mijn vruchtbaarste dag. nu 8 dagen overtijd en toch negatieve testen. ( gisteren 7 dagen overtijd ) wat bruin gehad met afvegen, de dag erna maar een beetje bloed hoef maar een inlegkruisje aan is meer als genoeg. Voel wel rare dingen maar twijfel nog. Heb dit ook zo met mijn 1ste zwangerschap gehad( heftiger bloeden) dit is gewoon hopeloos om te moeten wachten.
Hoe weet je dat de 19e je vruchtbaarste dag was? Heb je ovulatietesten gebruikt? Mijn gynaecoloog vertelde me dat je start van een miskraam niet moet zien als de start van een nieuwe cyclus. Je cyclus kan na een miskraam anders zijn.
Mijn verloskundige zei tot ik dat als een menstruatie gewoon moest zien en gewoon weer vruchtbaar ben dus heb gewoon alles hetzelfde aangehouden.
Jij kan wel gelijk door willen, maar je.lichaam heeft soms even wat meer tijd nodig om te herstarten. Cyclus kan even ontregeld zijn.
Maar heb je iets van ovulatietesten gebruikt? Je cyclus kan na een miskraam anders zijn. Kan zelfs zo zijn dat de bloeding die je eergisteren had een ovulatiebloeding was.