Vertrouwen in Clomid is weg..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mariebel, Sep 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Mijn vertrouwen in Clomid is nu echt weg.. :cry:
    Ik kom net van de Gyno weer en er was weer niets te zien en hij verwacht ook niet dat de 100mg nu ook nog iets zal gaan doen.. Dus straks door naar de 150mg.

Maar iedere keer die domper dat er niets te zien is begint zwaar te vallen, je weet dat je niets mag verwachten maar toch hoop je dat er toch iets van vooruitgang zit..
    Mijn eitjes waren nog steeds 3mm.. :(
    Toch ben ik ook blij dat ik niet jaloers aangelegd ben tenopzichte van andere zwangere vrouwen... Als dat zo was dan had je echt geen gelukkig leven meer..

Hoe gaan jullie daarmee om? Steeds die dompers dat er niets is en maar afwachten hoe het verder zal gaan.. De gyno wou er ook nog niets over kwijt eventuele verdere behandelingen.. Als ik straks moet gaan spuiten zal dit echt een probleem gaan worden want ik wordt al misselijk als een spuit op de TV zie, laat staan als ik het zelf moet doen. :(

Groetjes Joyce

2. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Joyce, ik ben bezig met ronde 18 en alle keren heb ik een eisprong gehad met cl 50. Dat is helemaal frusterend omdat het nog steeds niet raak is!! Steeds groeit er een eitje maar gebeurt NIETS....

WAAROM HE

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Tja waarom, wou dat ik het wist... dan zat ik echt niet in de topic vruchtbaarheidsbehandelingen..

Ik hoop voor je dat het binnenkort een keer raak is.. het lijkt mij inderdaad goed frustrerend dat er geen bevruchting plaats vind..
    Gaan ze nog verder nu dan iui ofzo..

4. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Ja, woensdag heb ik mijn eerste IUI...erg spannend. Ik weet eigenlijk niet of de kans dan groter is op een zwangerschap...

Ben jij al aan de 150 g?

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Nee nog niet... ik moet maandag nog een keer terug komen om toch voor de zekerheid nog even te kijken of de 100mg nog wat gedaan heeft, maar dat betwijfelde de arts zeer, maar toch voor de zekerheid he.... En daarna weer aan de Provera en Clomid 150mg..

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He bah wat naar meis. Ik slik ook clomid, het sloeg pas aan bij 100 mg alleen blijft mijn baarmoederslijmvlies te dun :(
    Ik ga nu over op puregon, misschien voor jou ook een idee? Dan spuit je het FSH namelijk rechtstreeks in je bloed. Bij 90 % van de vrouwen slaat het aan. Succes!!

7. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Erg spannend dus weer....

Misschien kun je de tip van Marjo voorstelllen aan de gyn.

Hoelang rondes met clomid heb je al gehad?

Ik slik de laatste twee maanden 100g. Dit is alleen omdat mijn eisprong dan veel eerder optreedt. Wel 5 dagen eerder dan met 50g. Zo doende heb ik een kortere cyclus.

8. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Marjo, er is altijd wat he.....Heb je eindelijk een eisprong dan is het weer de
    baarmoederslijm...wordt er niet goed van.. ook al heb ik daar geen last van maar blijft het vervelend vinden je.

9. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

May 24, 2006
    1,286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja indd Damie, het is om gek van te worden :(
    Je voel je ook zo machteloos he soms..
    Jij bent dus ook al een hele tijd bezig. Ik wens je veel succes met de IUI, hopelijks is dat de uitkomst!!

10. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben nog niet zo lang bezig, dit is pas de 2de ronde dus in verhouden wat jullie hebben gehad nog niets dus...
    Maar het werkt gewoon niet, dus gewoon uitproberen wat wel werkt.. Ik hoop wel dat dat een beetje snel is...

@Marjo83 Kunnen ze daar niets tegen doen, dat je baarmoederslijmvlies te dun is?

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

owww,
    dat is zoo frustrerend he als je lijf niet mee wil werken,
    want zo voelt het he helaas.

12. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Ja... maar mijn hoop op een kindje is nog lange niet weg maar wel in dit middel.. Van mij mogen ze de overtollige eitjes wegbranden, alleen dit doen ze niet zo snel ben ik bang.. :(
    Maar het voelt inderdaad dat je lichaam niet mee wil werken.. Van Provera bijvoorbeeld wordt ik ook pas 2,5 week na de laatste tablet ongesteld... Dus dan werkt je lichaam ook niet mee... :x

Mijn lichaam stibbelt gewoon tegen, dat is het probleem ;)

13. Rosi

Rosi Actief lid

May 23, 2006
    191
    0
    0
    Oh dat heb ik ook met provera..... Ik werd pas 11 dagen na de laaste pil ongi....

Gelukkig heb ik dat nu niet meer...
    Laat je niet gek maken he.

14. Rosi

Rosi Actief lid

May 23, 2006
    191
    0
    0
    Hoelang ben jij nou daadwerkelijk bezig.

Een "ronde" hier sinds je gestopt bent met de pil.

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heb jij pco???
    want mijn gyn heeft het toen zo gedaan namelijk;
    eerst clomid 50mg, dit 2 keer
    toen clomid 100mg, 1 keer.
    dat werkte absoluut niet, had alleen de bijwerkingen en verder niks.
    toen ehb ik een leo en een hsg gehad onder algehele narcose. en toen heeft de gyn een heleboel cystus(eiblaasjes) weggebrand. want door dat te doen heb je kans dat je lichaam het even zelf weer overneemt omdat de eitjes een beetje meer ruimte hebben om te groeien. en heb je kans op een spontane zwangerschap.
    als dit het si bij jou, zou ik het zeker verleggen bij je gyn of dat ie dat niet kan doen. mijn gyn doet het vaak zo als ej pco hebt en je eierstokken vol zitten. bij mij zitten ze namelijk helemaal vol.

succes meid

liefs sam

16. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Ja ik heb pco aan beide kanten.. en zit zitten helemaal vol met eitjes van gemiddeld 3mm.
    Ik heb de eerste keer gewoon 50mg gehad dit werkte dus niet en de 2de keer 100mg en die werkt nu dus ook niet.. helemaal niets ook alleen maar de bijwerkingen.. :(
    Ik zou als het aan mij lag nu gelijk nog een afspraak maken voor een LEO behandeling.. want voordat ik aan de pil ging was ik wel "gewoon" ongesteld. (wel 12/16 dagen van de maand, maar ik was het wel)

@Rosi; Dit is mijn 2de ronde sinds ik in Januari dit jaar ben gestopt met de pil, dus eigenlijk ben ik nog niet zo heel lang bezig.. Ik heb de balen er wel flink in dat mijn medicatie zo slecht werkt..

Share This Page