sollicitatiebrief, moeilijk!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sunshine09, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Via via heb ik gehoord dat er een vacature voor woonconsulent beschikbaar gaat komen bij een woningbouwvereniging. Nu heb ik mijn brief zo goed als af maar ik ben nog op zoek naar een pakkende openingszin/alinea. En ik heb momenteel even helemaal geen inspiratie meer.

Wie o wie kan me hiermee helpen!

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Via....blabla of via een kennis heb ik vernomen dat er binnenkort een vacature bij u vrij komt voor woonconsulent. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en zie dat binnen uw bedrijf (vereniging) helemaal zitten!

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wat leuk sunshine! Toch bij een woningbouwvereniging?

ik denk mee:
    enige tijd geleden heb ik vernomen dat er binnen uw bedrijf een vacature vrijkomt voor de functie woonconsulente.

4. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    @ ilse Ja toch maar eens proberen bij een woningbouwvereniging :). Heb net degene gesproken die het aangaf dat ze op zoek gaan. Maar zij gaf aan dat ik beter niet kan aangeven dat ik het via haar heb. Blijk dat ze niet willen dat er mensen via via worden aangedragen.

Pff, vind het even moeilijk hoor, ga nog eens even speuren op het net.

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Is het misschien een idee om contact op te nemen met de afdeling personeelzaken om te informeren naar vacatures (misschien specifiek vragen naar functie woonconsulent). Waarschijnlijk meldt ze dan vast wel dat er een vacature vrij komt voor woonconsulente? Als ze dat niet meldt kan je haar naam vragen die in je 1e alinea kan gebruiken voor een open sollicitatie. Meldt ze het wel kan je die informatie gebruiken (en haar naam) voor je 1e alinea.

Deel Deze Pagina