Hoi! Ik ben ondertussen 8 dagen Gonal f aan het spuiten. Morgen nog een echo en als het goed is maandag punctie. Ik lees vooral meiden die niet zoveel last hebben van bijwerkingen, ik fietste er ook aardig makkelijk doorheen maar sinds eergisteren echt algehele malaise. Buikpijn, rugpijn, zo ontzettend moe en voel me grieperig (heb geen koorts oid) en gewoon echt lamlendig. Ook heb ik een ontzettende druk achter mijn ogen. Op de echo gisteren zag alles er goed uit. Zijn er nog meer die zich ook zo k*t voelen of is dit een uitzondering?
Ik zou denken dat je gewoon een griepje of goeie verkoudheid hebt opgelopen. Ik heb me afgelopen week namelijk ook zo gevoeld en ik ben niet aan het spuiten. De R zit weer in de maand
Wat Nellie zegt, denk ik ook eerder inderdaad. Ik denk als je al wat gevoeliger zou zijn voor die bijwerken, je deze al eerder gevoeld zou moeten hebben. Griep hangt momenteel wel in de lucht.
Dit zijn geen typische bijwerkingen van de hormoonmedicatie. Ik denk dat je een griepje of een verkoudheid onder de leden hebt. Succes & beterschap!