Ik had de hele dag al wel door, dat mijn huid er anders uit zag dan anders, want meer vlekkerig.. Nu ging ik net mijn tandenpoetsen, ik schrok.. Mijn hele gezicht, zit onder kleine bulten ( zelfde kleur als huidskleur ) en als je er over heen gaat met je hand, voelt het heel vreemd. Heb niks raars gegeten of gedronken, niks anders dan anders.. Geen make-up of iets.. Wat kan dit zijn??
Ik heb dat een tijd geleden ook gehad van haarverf, je zag niks maar mn hele gezicht was vol met bobbeltjes.. dat was een allergische reactie dus! Misschien toch in contact gekomen met iets anders dan normaal?
Ik heb het een keer of 2 / 3 gehad met tussenpozen van een jaar of 2. Ook geen idee waarom en waardoor. Ik gok(te) zelf ook op een (allergische) reactie op iets. Maarja, met zoveel tijd er tussen en zo onregelmatig... Zoek dan maar eens uit waardoor het komt. Bij mij was het inderdaad ook niet echt knalrood ofzo, maar een beetje vlekkerig. Ben je over gestapt op een ander type wasmiddel, wasverzachter, gezichtscrème, douchegel, o.i.d.? Stress?