Hallo, ik wil graag een zonnebank voor thuis. Het liefst een dubbelzijdige. Voor een nieuwe heb ik het geld niet dus het moet 2ehandse zijn. Wie van jullie heeft er 1tje thuis en kan mij uitleggen waar ik op moet letten? Kost het heel veel extra stroom of valt het mee? En welke merken raden jullie mij aan? Ik heb dit echt nodig omdat ik zo wit ben hahaha en misschien helpt het tegen herfst/winter depressie Alvast bedankt.
Denk dat ik zelf niet zo snel een 2dehandse zou kopen, je weet niet hoevaak de lampen al gebruikt zijn. Misschien zijn de lampen al wel af. Heb zelf een inklapbare van philips, vind deze niet echt super, je wordt er niet zo mooi bruin van als van een echte hemel. Maar vind het af en toe wel lekker, helemaal in de winter, ff lekker opwarmen.
Nee, met die lampen moet je uitkijken. Mijn vriendin weet een goed adresje waar lampen nieuw mooi geprijsd zijn.
Heb zelf een zonnehemel en de lampen vervang ik elk half jaar. Wat betreft stroom verbruikt het wel meer dan normaal. Maar je ligt er uiteraard ook niet elke dag onder. Ik heb één van Eurosolar (10 lampen), maar die staat nu te verstoffen want ik gebruik het niet meer.
ik heb ook een zonnehemel, ik word er wel aardig bruin van en zeker is het in de winter lekker om toch even op te warmen. Overigens istie ook 2ehands.. ik heb hem van me nicht omdat ze geen plek meer had in der nieuwe huis. het verbruikt indd wel een hoop energie.. en wat een goed merk is, weet ik ook niet echt.
Ja, ik zou er dan toch maar 1x per week onder gaan dus dan zal het wel meevallen. @ smiley.....verkoop je hem nie toevallig?
ik heb zelf mijn 2 zonnebanken verkocht 1 aan de kringloop en de ander aan iemand die er wel belang bij had. ik zelf heb ze ook gekregen (gelukkig niet gekocht) maar ze deden het voor geen meter (de lampen) dus kijk ermee uit als je ze 2e hands koopt. soms kunnen die ook best prijzig zijn en als dan blijkt dat hij niet optimaal werkt zou dat ook heeel zonde zijn.
wij hebben een "tosti" zonnebank heerlijk net nieuwe lampen erin dus dan wel even opassen en er niet te lang onder liggen. wij hebben hem nu 2 jaar wel nieuw gekocht maar weet niet meer wat ie precies heeft gekost
Dat lijkt me wel heerlijk, maar we hebben er helaas geen ruimte voor. Of de kleding kast moet al naar onze slaapkamer! Maar wat een werk voor een zonnebank!
Een oudcollega van mij huurde zo'n apparaat. Weet niet meer wat het precies was, maar de half jaarlijkse lampen en de onderhoud zat erbij in. Kostte haar iets van 45 eu pm. Zei vertelde mij dat je ze niet 2e hands moet kopen om inderdaad de lampen. Als die vervangen moeten worden is een redelijk kostbare bedoeling en heb je de voordelen met 2e hands kopen er niet uit. Misschien dat huren iets is voor je?
Ik heb van marktplaats een tweedehands zonnebank af geplukt, wel een enkele voor 50 euro. De lampen zijn het belangrijkst en die kostte bij elkaar 120 euro. Werkt super.
Huren vind ik niets...zit je ook weer voor langere periodes aan vast. Onderhoud heb je dan idd niet. @ Luna1...hoe oud was die bank?