Zoonlief heeft ineens bedacht dat hij en dit lieve konijn onafscheidelijk zijn. Prima, dus ik wilde een extra konijn kopen.. Helaas niet meer te koop. Dus wie heeft er zo'n konijn liggen en wil hem aan mij verkopen. Kan dit konijn eindelijk eens in de was. Hij is 24 cm. Op marktplaats heb ik overigens al een mevrouw gemaild verleden week, maar nog geen reactie ontvangen. Ik ben dus bang dat dat hem niet wordt.
Die had ik al gehad helaas niet het goede konijn.. Anders maar heel zuinig op zijn he Maar ik denk ik probeer het nog even zo.
Wat wassen betreft, zodra ze slapen in de was gooien en dan voor je naar bed gaat in de droger. Als ze dan wakker worden is ie weer schoon en 'in bad geweest'.
Wat wassen betreft gaat dat wel op, maar ik heb geen droger. Dus dat beestje is de volgende morgen niet droog vrees ik. Maar goed als ik geen ander exemplaar vind zal hij er toch een keer aan moeten geloven.
Het is er een zonder muziek toch? Want ik vind wel hetzelfde konijn bij Bol.com, maar dan met muziek.
Als ik even door zoek, dan zie ik ook dat deze knuffel niet meer gemaakt wordt, helaas. (Discontinued by manufacturer) Deze soort heet Rabbit Roxy, misschien daar nog even verder op zoeken? Bij Zoekresultaten voor Is wel de muzieknoot versie heel goedkoop (8), misschien dat het muziek doosje eruit halen?
Oh ben ik Roxy er vergeten bij te zetten.. dom weer. Ik heb me al een ongeluk gezocht. Mijn hoop is dat iemand hem nog in redelijke toestand heeft liggen.
Als je verwarming nog aan staat kan je de knuffel daar na het wassen op leggen. Jens zn knuffels stop ik als we uit bed komen meteen in de was op kort programma. 2,5 uur later zijn ze schoon en droog.
Goede tip voor volgend jaar winter Me88 Maar ik wil eigenlijk ook gewoon een extra knuffel. Als meneer hem verliest weet ik niet wat dat eigenwijsje gaat doen.
Bij ons op de meubelboulevard verkopen ze die nog. Knuffel Rabbit Roxy of deze Knuffel Rabbit Roxy groot
Echt? Nou ja in het ergste geval maar afreizen van de Veluwe naar Zeeland Ik ga ze eerst nog een keer mailen.
Jes89: Ja zonder bestelknop Misa: Op de site van happy horse staat dat ze daar niet aan doen, dus lijkt me niet erg aardig dan om ze te gaan lastig vallen.